Jag vill inte duscha med en bög

Inlägg #1: Postat: 2003-02-23 21:25:00
Mira
Hur många homosexuella har du träffat? Är du säker på att det är fakta du presenterar, eller är det kanske bara fördomar som vi dödliga älskar att spotta ur oss när vi inte vet bättre? Jag tror inte alls på att generalisera alla homosexuella på det sättet.
Inlägg #2: Postat: 2003-02-23 21:52:00
Yohannis Petersson
DS, det är så jag tänker. Dom homosexuella som beter sig så bäddar för en växande homofobi och jag förstår då, om människor börjar att förakta dom.
Inlägg #3: Postat: 2003-03-15 23:57:00
Jacob
Smaka på följande stycke: "Negrerna som beter sig så bäddar för ett växande negerhat och jag förstår då, om människor börjar att förakta dom"

Vad är skillnaden i resonemangen? Man blir ju fan mörkrädd när man läser här....
Inlägg #4: Postat: 2003-03-16 20:59:00
sussie
tror att idén ! med att homosexuella inte tänker på något annat än sex hänger mer samman med att de är människor mer än att de är homosexuella. Ärligt talat - hur ofta tänker du på sex...?
Att det sedan finns folk av alla läggningar som inte vet var gränsen går det må så vara.
Inlägg #5: Postat: 2009-03-24 17:29:00
Hugo Zooloon
Varför bryr sig det heterosexuella folket så mycket om hur mycket sex bögar har och var dem har det? Skit i det! och producera era jävla barn!
Inlägg #6: Postat: 2009-03-24 20:32:00
GunnarL
OK Hugo Zoolon, Men ha en sak klar för dig! Det finns inga "jävla barn"! Däremot finns det många fina små ungar - producerade av heterosexuella människor! Det är ju också - även om du inte själv inser det - anledningen till att du själv lever! Kul förresten att en artikel från 2003 helt plötsligt blev aktuell igen.
Laddar...