|
Inlägg #1: Postat: 2003-02-23 16:02:00
|
|
Berit Woolley |
Du ar inte ensam om att tycka att det ar kul att skriva och att fa respons fran lasarna. Aven fast jag vet att i sverige kan jag saga och tycka vad jag vill, problemet ar att ingen lyssnar eller bryr sig om vad jag sager.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-23 17:42:00
|
|
*L* |
bara skriv utav..!!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-23 22:19:00
|
|
Viktor |
Många, många år sedan skrev jag en politisk dikt om ”Blomman” en ensamstående invandrarkvinna, layoutade, tryckte, häftade ihop och distribuerade själv eftersom jag är tryckare till yrket. Ca 150 bibliotek köpte den. Jag hamnade i ”Svenska författarlexikon” och där är jag strax före Bo Setterling. Visst var jag stolt! Forts.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-24 23:20:00
|
|
Maria Flink |
Du skriver bra. Synd att du kallar det för drog bara, hakade upp mig på rubriken. En drog anser jag vara någon form av missbruk, att skriva kan för många människor vara en väg ur missbruk eller att få ösa ur sej massa ingrott från själen. och precis som du skriver ska det vara positivt att skriva...Men som sagt jag tycker att det var bra...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-03-25 13:12:00
|
|
Josefine Lundberg |
En mycket trevlig text som stämmer bra och gjorde mig på bra humör när jag läste den. Jag känner ofta att mina texter är mycket amatörmässiga men jag kan inte låta bli att skriva ändå!
Kram från Jossa
|
| |