Låg nivå "pervot" och "snuskgubben"

Inlägg #1: Postat: 2003-02-18 21:39:00
Krillle
Ja, något måste ju göras! Så här får det inte gå till! Så här får det bara inte gå till!! Förbjud orden, det ska vara rent och prydligt här! Inget smuts!
Inlägg #2: Postat: 2003-02-19 09:36:00
Marita
visst fårmansäga vad manvill,men ta dig en titt påkommentarerna vetja... det är inte konstruktiv kritik, det är inte ens kritik utan endast enmassa snuskordsbajseri. Värdelöst.
Inlägg #3: Postat: 2003-02-19 11:37:00
Har Försökt
Jag förstår vad du menar, Krille, det är trist med pekpinnar. Men det aktuella fallet jag syftade på handlade om en artikel på sourze, skriven av den där kd:are som ville visa erotisk film på fredagar för att höja nativiteten. forts.
Inlägg #4: Postat: 2003-02-19 11:39:00
Har försökt
Forts.Jag håller inte med henne på nåt sätt, retade mig bara på att när nån uppvisar driftkucku-tecken , så drabbas alla högstadiets gamla mobbare av en nostalgitripp och börjar skriva kommentarer av typ "fina bröst" och dylikt. Då tycker jag att det borde finnas en vaktmästare som slänger ut dem. Ung. "Jag håller inte med om dina åsikter, men skulle ge mitt liv för din rätt att uttrycka dem".
Inlägg #5: Postat: 2003-02-19 21:52:00
klas
Fast kommentarerna på sourze håller stilen förvånansvärt väl, inte många helt oseriösa kommentarer tycker jag.
Laddar...