Du inte är så insatt, Samuel

Inlägg #1: Postat: 2003-02-18 16:54:00
Samuel Sirén
Du påstår här att du efter att ditt besök på min hemsida och bl.a. studerat några små rutiner skriva i C kunnat konstatera att jag "inte är så insatt i webprogrammering". Vad på min sida har fått dig att dra den slutsatsen?
Inlägg #2: Postat: 2003-02-18 17:00:00
Samuel Sirén
Om du verkligen har de insikter du tycks försöka förebära, måste ju rimligen också hålla med om att jämfört med t.ex. Yahoo, Amazon, Netsol och AltaVista så är Sourze fullproppat med JavaScript och andra relativt komplexa företeelser, samt att Sourze överhuvudtaget inte fungerar om inte JavaScript, StyleSheets och cookies är påslaget.
Inlägg #3: Postat: 2003-02-18 17:04:00
Samuel Sirén
Chris, prova det här: Gå till Sources löpsida och klicka dig fram till någon artikel. Gå sedan till någon av dina vanliga bokmärken, t.ex. DN, AB eller CNN. Klicka därefter på knappen "Back". Var hamnar du? På den Sourze-artikel du höll på att läsa tidigare, eller på Sourzes löpsedel? Jag hamnar i alla fall på löpsedeln, vilket indikerer antingen monumentalt klantig programmering av Sourze, eller om man verkligen gjort så med flit bristande respekt för oss användare.
Inlägg #4: Postat: 2003-02-19 01:21:00
Nashe
Det jag tycker är dåligt är att sidan var nere en hel vecka när ny flyttade, flyttade själv en serverpark till andra sidan Kalmar för inte så länge sen, den totala nertiden på webservern var en timma. Med tanke på tiden det tog er hade ny ohyggliga problem eller flyttade ni servern till månen?
Inlägg #5: Postat: 2003-02-19 09:10:00
AJ
Wappar in på Sourze då och då, tycker det är perfekt när man åker buss eller har en stund över när man väntar på något. Ibland står dock "page was malformatted" eller nåt liknande. Irriterande när man inte kan läsa hela artikeln!
Inlägg #6: Postat: 2003-02-19 10:29:00
Olof Öberg
Sourze.se är teknisk dåligt implementerat av en eller annan orsak. Eftersom jag inte betalar hävdar jag ingen rätt att kräva att saker rättas till, men följande kanske kan få andra att öppna ögonen.
Inlägg #7: Postat: 2003-02-22 16:38:00
Daniel R
Artiklarnas länkadress gör mig förbannad! Jag läser en hel del på sourze och har ovanan att skicka intressanta artiklar till mina vänner. Nu är det förbannat jobbigt då adressen till länken inte visas i adressfältet utan bara www.sourze.se hela tiden. Jag skickar inte några länkar till mina kompisar via ICQ längre. Sourze har förlorat potentiella läsare.
Laddar...