Inlägg #1: Postat: 2003-02-16 17:28:00
|
Fredrik R |
Ja, och varför skall man inte få göra satir om den dubbelmoralen bäste Herr Ståhlberg? : Även om den är generaliserande.
Men jag har dock inte hört talas om vad som önskas vid middagsbordet, och vad som sen uttrycks på danstället, och sen vad som egentligen händer.Vaken i dam eller kvällspress. Tänk att det kan vara så allvarligt.:
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-16 18:53:00
|
Michael Ståhlberg |
Jo, satirisera på du! Jag är inte
så politiskt korrekt själv, men
realpolitiskt, om man säger, så
får man tänka på att politik är
lika mycket psykologi som ideologi.
Ditt bidrag var lättläst och jag såg
han med kulmagen och flint för mitt inre :-
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-16 22:54:00
|
Mathias |
Jag har aldrig blivit nobbad, men nu vet jag hur det känns för min kompis som blivit nobbad mer än 100 gånger. Jag tror att min kompis kände sig som killen med kulmagen o pottfrisyren. Han har också både kulmage o pottfrisyr. Fan, att bli nobbad känns nog värre än vad jag tror att det är, eller?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-16 22:56:00
|
Mathias |
Jag har aldrig blivit nobbad, men nu vet jag hur det känns för min kompis som blivit nobbad mer än 100 gånger. Jag tror att min kompis kände sig som killen med kulmagen o pottfrisyren. Han har också både kulmage o pottfrisyr. Fan, att bli nobbad känns nog värre än vad jag tror att det är, eller?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-19 22:39:00
|
q |
Det som jag tycker är beklämmande är att männen ofta kritiseras oerhört hårt i den omvända situationen, det är männens ytlighet och själviskhet som orsakar anorexia, plastikkirurgi etc. I konsekvensens namn borde man då i lika hög grad förlöjliga och skuldbelägga kvinnor som tänker ytligt och själviskt.
|
|