Inlägg #1: Postat: 2003-02-14 15:03:00
|
Oskar S |
Han är långtifrån den enda man som kämpar med just det, men tyvärr har han valt en väg som är både dum, bakåtsträvande och feg. Och Nej jag kan för mitt liv inte första varför en sådan som han har blivit vald till distriktsordförande i ett ungdomsförbund... där medelåldern torde vara under trettio. Något i dricksvattnet i Västernorrland?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-14 15:05:00
|
Oskar S |
Skulle du inte ha skrivit det här Emma hade jag nästan känt mig manad att göra det. NÄSTAN för jag brukar mycket sällan ge mig in i debatter. Jag ser mig iofs inte bara som någon flummig liten poet utan jag kan skriva sånt också. Men ofta känner jag att det bara är meningslöst och att allt urvattnas så snabbt i det allmäna medieflödet. Vi överkonsumerar medier i den här tidsåldern och inget åldras så snabbt som nyheter och "aktuella" debatter.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-14 16:21:00
|
jnne |
jag förstår att dom kan välja en sån ordföranden. i det partiet samlas många knäppgökar. när dom inte får gehör där. vandrar som vidare till
sverigedemokraterna och dylika lägre stående anti-demokrater.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-14 23:55:00
|
En med insikt |
För allt som står i tidningen är sant....
Personligen anser jag att Herr Crusenmyhr bör stämma div tidningar för förtal ang homofrågan och invandring.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-15 21:45:00
|
Calle |
Klart han kan stämma dem för förtal, men troligen skulle han förlora eftersom rätten helt enkelt bara skulle få läsa ett par av hans och ungmoderaternas motioner, eller så verkar det inte så mycket svårare än att få killen att öppna munnen...
|
|
Inlägg #6: Postat: 2003-02-15 22:36:00
|
a |
uttalandena om hans påstått uttryckta avsky gentemot homosexuella och invandrare är inget annat än ren lögn.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-02-16 13:12:00
|
Henke.. |
"äktenskapet är det bästa samlevnads formen" därifrån är det inte så himla svårt att förstå att kille inte gillar homosexuella och efter det så kommer väl inte invandrare så långt efter...Dock så är det roligt att det står att resten av MUF ger honom sitt stöd, för enligt artikeln i Aftonbladet tyckte ju MUF ordf. att han skulle gå, så det hela säger väl en del om MUF västernorrland..
|
|