|
Inlägg #1: Postat: 2003-02-14 08:59:00
|
|
Erik |
Konflikter där dessa är med, är ni däremot 110 säkra på utgången av och vet exakt att alla alternativ till de ländernas bedömningar är bättre. Jag VET inte om det är rimligt eller bra att attackera Irak. Men jag VET att det inte finns något scenario överhuvudtagetäven där alternativet vore kort krig nu eller total utplåning imorgon där vänstern skulle ta någon annan åsikt än den ni alltid tar.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-18 04:26:00
|
|
rh |
Vilket struntprat. De jag har i min omgivning gör inte skillnad på vilket land som utför våldet.
Förklara vad som är fel med hemska budskapet om fred som "vänstern" alltid samlas runt som du skriver.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-18 09:53:00
|
|
Erik |
Jodå absolut struntprat. Visst, ni samlas till demonstratoiner och aktioner mot Rwandas folkmördare, mot Rysslands krig i tjetenien, mot Kinas diktatur och nordkoreas massvält. Det är bara vi elaka högermänniskor som aldrig hör eller ser dessa miljondemonstrationer..ta den om rödluvan också.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-18 12:20:00
|
|
Niklas J |
"Men ännu faller bomberna, över dem som inget har, ännu ruttnar liken i Afghanistan". Vem skrev låten, Erik, och när?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-18 12:25:00
|
|
Niklas J |
En textrad till, ur samma låt: "Det finns ett pris för frihet som alla vet är sant;
Det priset kommer alltid va konstant:
Går friheten förlorad på någon enda plats
så har den gått förlorad överallt."
|
| |