Inlägg #1: Postat: 2003-03-03 17:21:00
|
Erik Lindgren |
Att skylla på politiker för att du inte röstar är som att beskylla ett mordoffer för att h-n blev mördad. Eller som att skylla våldtäkt på våldtäktsoffret. Du förändrar inte genom att INTE rösta, bara för att du råkar vara besviken på ditt favoritparti och inte kan tänka dig rösat på något annat. Partierna är tyvärr inte samma skit, det är bara det att alla är så förslappade och fördummade att de inte kan se längre än inställsamma leenden och tomt dösnack.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-03-08 15:49:00
|
Mia |
Hej! jag har också struntat i att rösta i år. Och det pga av att jag inte tycker att partierna håller vad de lovar. Man behöver inte ha läst statsvetenskap för att se att partierna liknar varandra mer och mer..skillnaden kanske mest består i vilka som är aktiva inom partierna...Tone, jag tycker att du har rätt i att skita i att rösta. Så det så.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-03-09 23:56:00
|
Christer H |
Sparar Sourze in på illustratörerna oxå? Återanvändning i all ära, men ni kan väl vänta mer än nåra veckor? Mvh CH
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-03-14 11:44:00
|
Mikael |
Varför röstade du inte blankt istället? Det tycker jag är mer ett ställningstagande än att inte rösta alls.
|
|