Ingen diskussion ombedes

Inlägg #1: Postat: 2003-02-06 11:18:00
Tommie Nygren
Ramona verkar faktiskt missuppfatta många inlägg i debatten som en önskan om att man inte ska debattera alls, så är det ju inte. Hon säger ofta "tyck som du vill, så tycker jag som jag vill", men då är man ju inte sugen på att ta till sig argumentation direkt. Detta gäller allmänt i debatter om infekterade frågor. Folk är inte redo att suga åt sig motståndarnas argument utan sopar undan dem som "osakliga" och "oinformerade".
Inlägg #2: Postat: 2003-02-07 10:20:00
Ramona Danlen Del 1
Hej Kee jag läste din artikel och kunde inte för mitt liv förstå hur du kunde bli kränkt av min. Jag ville bara göra föräldrar uppmärksamma att man inte ska behandla barn på det sättet som bevisligen gjorts av fler än vad jag tycker är acceptabelt.
Inlägg #3: Postat: 2003-02-07 10:23:00
Ramona Danlen Del 2
Jag är säkerligen klumpig i mina texter ibland men samtidigt vill jag skaka om, inte puffa lite lätt utan verkligen skaka hårt. För jag tycker att det är lite för slappt mot de som inte följer sveriges lagar. Jag vill inte att oskyldiga barn ska drabbas av korkade vuxna. Men om du tar illa vid dig av min artikel så ber jag dig om ursäkt för det var absolut inte min meninga att såra.
Laddar...