Ingen diskussion ombedes

Inlägg #1: Postat: 2003-02-05 15:29:00
Erik Lindgren
Tycker det är lite konstigt att Ramona tjafsar om folk som fuskar, när hennes egen far fuskade sig in i Sverige. Bara en tanke sådär...
Inlägg #2: Postat: 2003-02-05 16:38:00
Ramona Danlen
Tycker du att man ska? ta efter sina föräldrar? Om de stjäl, knarkar och super? Är det bra? Jag är ingen allsmäktig eller all den andra smörjan du hävde ur dig jag är en vanlig person med åsikter som inte alltid är "politiskt korrekta" i mångas ögon men jag står för vad jag tycker och har alltid stått för vad jag gjort och kommer alltid att stå för vad jag säger och gör vare sig det passar dig eller inte!
Inlägg #3: Postat: 2003-02-05 16:55:00
Erik Lindgren
Alla har haft sina mödor, alla har haft sina depressioner, vissa mer andra mindre. Många som flyr verkligheten genom droger har genomlevt jobbiga saker. Att som du poängtera vilken jävla erfaren hårding du är, är bara töntigt. Du är en vanlig människa, ja. Men varför i helvete brer du ut dig om din bakgrund, dina skolresultat och andra helt ovidkommande saker? Varför ens skrev du det här? Att kritisera blaha-iga kommentarer som du är dum i huvudet är onödigt tidslöseri.
Inlägg #4: Postat: 2003-02-05 18:45:00
Jan
Står du för att du också fuskar Ramona? Du klagar över barnfamiljer som lurar till sig pengar. Vad säger vi då om de bittra stackare som låtsas vara sjuka och sitter hemma hela dagarna och snyltar på oss andra för att skriva texter till Sourze? M.a.o. fold som du.
Inlägg #5: Postat: 2003-02-06 11:09:00
Tommie Nygren
Att stå för sina åsikter är inte svårt om man aldrig anser sig behöva försvara dem, då man är mer erfaren och vuxnare.
Inlägg #6: Postat: 2003-02-06 15:48:00
Greger
Ramona, lägg inte tid på att besvara dessa småaktiga & meningslösa kommentarer.
Inlägg #7: Postat: 2003-02-06 19:30:00
Erik Lindgren
Greger, lägg inte tid på att besvara dessa småaktiga & meningslösa kommentarer.
Inlägg #8: Postat: 2003-02-06 20:23:00
Anna
Håller helt och fullt med dig Erik! Konstigt att folk som får mycket kritik här på Sourze alltid måste skriva och berätta om hur vanliga de är.
Inlägg #9: Postat: 2003-02-07 00:12:00
Erik Lindgren
Tack Anna. Nu ska väl jag erkänna att jag fick ta mycket skit för en del av mina artiklar, och jag skrev också något om hur vanlig jag är. Men det är inte det som är poängen. Poängen är den att Ramona i ena stunden snackar om hur vanlig hon är, i den andra gör sig märkvärdig över sig själv. Inte bara det, hon har en översittarton, och avhandlar folks kommentarer som om de vore obefogad skit. Hon kastar bajs på Haleh Nowroozi för att hon är yngre, och därmed enligt Ramona dummare än hon själv.
Inlägg #10: Postat: 2003-02-07 09:23:00
Greger
Erik, byt namn, skaffa ett liv.
Inlägg #11: Postat: 2003-02-07 17:01:00
Erik Lindgren
Ledsen att göra dig besviken, Greger, men jag har tyvärr redan ett litet liv, som du kanske märkt. Mitt namn är fult, jag vet. Det är därför jag behåller det, så att andra kan provoceras av dess fulhet.
Inlägg #12: Postat: 2003-02-10 12:00:00
Christer H
Fy faan för nivån på denna "debatt". Jag bad nyss på annan plats Erik om ursäkt för att jag gav honom skulden för någon Ahnberg:s personpåhopp. Emellertid visar han sig här distansera A med hästlängder i denna "gren"... Har inte Sourze regler?? Borde inte någon ansvarig rensa lite bland all skit? Mvh CH
Inlägg #13: Postat: 2003-02-10 16:32:00
Erik Lindgren
Håller fullständigt med! Helt meningslösa inlägg, som ex. det ovan, bör snarast raderas av Sourzeredaktionen!
Laddar...