Inlägg #1: Postat: 2003-02-06 10:12:00
|
kee |
preciiiiis. jag är som neelix, jag har inga riktigt uttalade åsikter, jag är moralofficeren som bereder vägen för eget vettigt tänkande. fungerar rätt okej ibland men vissa rymdavskum FATTAR helt enkelt inte.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-06 22:00:00
|
pUs |
Ja! precis som i ditt svar där! :D om möjligt ännu bättre, och ännu mer intetsägande :D
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-06 23:25:00
|
Christer H |
Och Ramona Danlen är inte "någon"? Hon räknas inte in bland människorna? pUs, vad menar du? Denna artikel är ju egentligen inte ett angrepp mot RD:s artikel "för hon har ju egentligen rätt", utan till delar är det RD som person som attackeras. Varför blir vissa helgon typ Kyreus och andra slagpåsar?? Mvh CH
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-07 21:37:00
|
kee |
CH: Den stöter sig inte med Ramona heller. Jag är mellanmjölk all over. Jag vill helst inte attackera någon. Och Kyreus är ju präst hallå.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-09 16:00:00
|
Christer H |
Vad du än vill eller inte, så blir din artikel med den rubriken ett angrepp på Ramona. Och vad fan har Kyreus yrke med saken att göra? skall man behandla präster försiktigare än andra? Och invandrare med? Tlltala dem på ett övertydligt sätt så att de fattar att man inte menar alla, när man talar om vissa?? Alla skall behandlas lika, det är mitt rättesnöre. Mvh CH
|
|