Inlägg #1: Postat: 2003-02-05 15:17:00
|
Haleh |
tragiskt är vad det är...den frågan kan du få besvara själv- om jag är för eller emot företeelsen...jag behöver inte sitta här och gång på gång försvara mig själv att NEJ, självfallet är det inget jag förespråkar. Synd bara att det är din första spontana tanke- efter min kritik gentemot ramonas artikel,,,
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-02-06 22:05:00
|
pUs |
Ja, naturligtvis är det synd. Du kanske borde fundera lite över vad du egentligen vill få fram när det är du skriver - och hur mycket utrymme för tolkning du egentligen vill att det ska finnas? Det är i allra högsta grad något du kan påverka som skribent. Jag kan tyvärr inte påverka din usla text - den är redan skriven.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-02-06 23:09:00
|
maria levin |
herregud pus hemska männiksa. antingen är du otroligt imbecil eller så är du bara dum i huvudet, jag brukar inte förolämpa folk. men när svenskarna sitter och klagar över utländska människor så börjar man undra vad de har i huvudet. det är synd om många som kommer in och söker asyl i sverige,
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-06 23:10:00
|
maria levin |
de flesta blir utslängda. eller så sätts de i en skitlähgenhet med 9 ungar att hålla reda på och utan hjälp. de får leva på socialbidrag för att klara att handla mat till sina barn och de får ta skitjobb som tex jobba på posten, konsum eller taxi inte för att jag tycker illa om jobben bara en liknelse när de i själva verket har utbildning som guldsmed, läkare etc. vem i helvete skulle vilja jobba som det om man har gått flera år i annan utbildning. nä du pus, gå och häng dig.
|
|