Ramona, kränkt? Snälla!

Inlägg #1: Postat: 2003-02-04 11:58:00
H:et
Men ramona, läste du hennes text? Du diskuterar i en onödigt trång diskurs vilket ökar klyftorna mellan folk och folk. Du vill ha ett vi mot dem. Jag vte inte vart du själv ingår i den uppdelningen, men det är ett onödigt och obildat sätt att skriva, tala och argumentera.
Inlägg #2: Postat: 2003-02-04 14:06:00
Erik Lindgren
Ja, det svenska systemet fungerar ju så bra...inte. Hur fan kan påstå att någonting funkar bra när det ser ut såhär?
Inlägg #3: Postat: 2003-02-04 17:30:00
H:et
Vem har sagt att det ser bra ut?
Inlägg #4: Postat: 2003-02-04 19:57:00
Haleh
Ramona...är det vad du tror om mig? Att jag inte förstår din besvikelse? Jag vore dum om jag uppmuntrade föräldrar att nedvärdera och förtrycka sina barn...
Naturligtvis har du rätt till dina åsikter har jag påstått något annat? Och jag vet Ramona, att man i "vårt" land får ha sina egna åsikter...men snälla Ramona, det är inte det det handlar om,,,snarare om hur du beskriver ett problem...
Inlägg #5: Postat: 2003-02-04 20:02:00
Haleh
Problemet finns- JA! - men det jag undrade, och fortfarande undrar,,,är vad du hade för syfte med artikeln. Först och främst, vill man göra något än att enbart klaga, är det så vitt jag vet, bara tråkigt med "tycka-synd" diskussioner...men som du säger, vi har alla våra Egna åsikter...därmed har vi alla också olika syn på hur man löser problem...men det är en annan sak/
mvh, Haleh
Inlägg #6: Postat: 2003-02-05 10:46:00
Greger
Right...Och vad är det för fel att klaga? Ska man bara tycka till när man sitter i en position att förändra? Din artikel är överflödig.
Laddar...