|
Inlägg #1: Postat: 2003-01-27 10:21:00
|
|
olof |
Hon vill knulla eller vara otrogen med honom men gifta sig vara gift med dig!En klassiker.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-01-27 11:54:00
|
|
Puppi |
Efter att ha läst dina två inlägg om män och kvinnor måste jag bara säga att det verkar som om du umgås med ganska omogna personer. Är de inte människor i första hand? För mig är folk olika och lika oavsett kön. Vi är individer.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-01-27 12:15:00
|
|
hj |
"...rollerna ibland blir så utspädda att sensualismen hotar att tyna bort". Tja, om ens högsta dröm är att få låsa in sin olydiga kvinna som ska ägna sig åt dagboksskrivning så förstår jag att det känns tufft för dig Zoltan.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-01-27 18:54:00
|
|
Anna Hahne |
Tjejer som söker sig till "farliga" män brukar kallas för Svarta Hingsten-syndromet. En vilja att tämja en vild och farllig "bad boy". Men jag tror inte att det är så vanligt som du verkar tro. De flesta tjejer vill nog ha en kille som varken är en lättmanipulerad mes, eller en oregerlig bad boy med MC.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-01-29 02:28:00
|
|
Kille från MALMÖ |
Rosengård är skit, jag har bot där i 3 år och jag är arab på 16 år fast jag är inte som de flesta som bor där. Bara för att jag är ARAB som bor på ROSENGÅRD får jag inte ha förhållande med nån som jag vill ha. Skriv nåt som alla kan läsa om det..!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-01-29 12:39:00
|
|
Mina |
*sarkasm* Och som vi vet vill alla män bara ha trådsmala blondiner med jättebröst som är bara en aning korkade så att alla män kan känna sig stora och starka och beskyddande. Och alla vi andra som förtvivlat försöker leva upp till de orimliga ideal som ställs på oss vill ingen man ens se åt. Så är det nog. *slut sarkasm*
/Mina
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-01-29 12:39:00
|
|
Mina |
När det gäller att hitta en livskamrat så tror jag att det är lika vanligt hos män som kvinnor att hitta någon som kompleterar en. Starka personer som vill ha någon att ta hand om kan fungera aldeles utmärkt med svagare personer som vill bli omhändertagna och ibland med någon annan som är stark men som behöver tyglas. Oavsett vilket kön eller vilken sexuell läggning de båda har. Det är en fråga om personkemi.
/Mina
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-01-29 16:58:00
|
|
Sara |
Det är en av dessa eviga ? klyschor du beskriver. Öppna ögonen så kanske du inser att verkligheten är mer nyanserad.
SE INDIVIDEN! STOPPA KÖNSFIXERINGEN!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2003-01-29 19:54:00
|
|
Anka |
Du själv säger att du är "snäll och förstående", men andra kanske inte håller med. Det är en trist gammal klyscha det där om att "jag är så snäll, men alla otacksamma kvinnor vill bara ha de dåliga, otrevliga männen".
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2003-02-02 14:09:00
|
|
katarina |
du är väl inte tillräckligt Manlig.. obs ironi
|
| |