|
Inlägg #21: Postat: 2003-01-24 23:04:00
|
|
Bättan |
Hennes "misstag" i deklarationen är utrett och oomtvistat. Det som är kvar att utreda är om utifall ett brott är begånget. Jag tar det en gång till.
S..a..k..t..a.. ingen INGEN här har....kalllat....GS...för...brottsling.
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2003-01-24 23:06:00
|
|
Bättan |
Och vidare.. DÖMS? Hon sitter på en folkvald förtroendeposition. Hon har ingen bra förklaring till varför det blev som det blev. Som det stod i ursprungsartikeln "jag borde ha, jag skulle ha".
Har hon inte folkets förtroende kan hon inte sitta kvar.
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2003-01-25 00:21:00
|
|
jnne i höllviken |
efter att ha läst alla dessa 22 inlägg så undrar jag. - va va de de handla om ?
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2003-01-25 02:50:00
|
|
Daniel |
Blomdahl: Jag har inga problem med att att "se mig själv", jag är inte skattesmitare. Gudrun har väl snarast kastat skit på sig själv genom att begära avdrag för t.e.x middagar som hennes parti redan betalt för. Eftersom du reagerar som du gör verkar hon vara en av dina hjältar.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2003-01-25 04:16:00
|
|
Sebastian |
Ursäkta, men varför dras Jan O Karlsson ständigt in i dessa jämförelser? Han var BERÄTTIGAD till två löner- det har INGET INGET INGET INGET med fiffel att göra! Att det sedan sticker i ögonen på vissa att han tjänar JÄVLIGT mycket pengar har INGET INGET INGET med fiffel att göra! Sila "drevet" lite är Ni snälla!
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2003-01-25 11:02:00
|
|
Anders Blomdahl |
Bättan: I ditt "svar 8" säger DU..ang. GS..."En brottslig handling är väl brottslig när den utförs, den blir väl inte brottslig när domen faller?" ??
"Brottsling...brottslig handling" ????
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2003-01-25 20:17:00
|
|
Bättan |
Ja, Anders, det säger JAG. Men jag hänvisar ingenstans till Gudrun, utan till ditt "svar 5", där du skriver "Är en handling..ett brott...innan..dom fallit ?". Sedan tar jag ett exempel där jag hypotetiskt har skjutit en annan person. Jag tar inte GS som exempel. Varken jag eller någon annan har kallat GS brottsling.
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2003-01-26 18:24:00
|
|
Danne |
Sebastian: Det är väl inte främst dubbla löner utan kräftskivan det handlar om i det fallet?
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2003-01-27 00:29:00
|
|
Holm |
Anders Blomdahl 12: Jag kastar med nöje en stor, tung, vass, första sten; och det gör jag ety jag är utan skuld till att försöka smita från skatter, som jag aktivt försöker få andra att betala mer av. Däremot försöker jag smita från skatter, som jag aktivt arbetar för att även andra ska betala mindre av.
|
| |