|
Inlägg #1: Postat: 2003-01-24 10:35:00
|
|
Dina |
Jacob, "inskränkt och förblindad", ska det verkligen komma från dig...?!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2003-01-24 11:46:00
|
|
Jacob Lorentzon |
I sanning ska det komma från mig Dina, denna reaktion på min provokation var väntad. Men allvarligt, Lukas Moodysson går i min mening inte att ta på allvar. Han är för ideologiskt förblindad alternativt förstoppad för att kunan förmå sig själv att föra en konstruktiv debatt. När man anser att man för debatt genom att visa fingret som tack för en utmärkelse, sätter man ribban hur man önskar bli bemött.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2003-01-29 14:26:00
|
|
Jesper |
Jag antar att det är samma sak som att kalla någon för förstoppad för att kunna förmå sig själv till konstruktiv debatt. Man sätter ribban för hur manönskar bli bemött. ;
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-06 22:02:00
|
|
lizen |
Jag är femton år och vänstersympatisör. Jag tar honom INTE på allvar. Han är det RIKTIGA hotet mot demokratin.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-02-07 10:55:00
|
|
Dina |
Ok, Jacob... Ska erkänna att jag inte känner till så mkt om Lucas, men jag tycker som han i DET HÄR fallet. Du verkar själv vara en man med bestämda åskikter, skulle du kunna ha en konstruktiv debatt...? :-
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-02-07 11:10:00
|
|
Dina |
Lizen, demokrati bygger på att få ha egna åsikter. Att Lucas Moodyson skulle vara ett hot mot demokratin för sina åsikter verkar knappast troligt....
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-02-07 11:56:00
|
|
MrHanky |
Jacob. Protesterna mot USA:s härjningar växer i hela världen och det är inte enbart från vänstern.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-02-18 12:23:00
|
|
Fredrik |
"USA:s härjningar". Det verkar som om många totalt har tappat greppet om hur det ser ut i världen alternativt har väldigt rödfärgade glasögon.
Världen är full av förtryck och fattigdom. Folk svälter i Sudan och Kongo, blir torterade i Irak och Syrien osv. Det finns massor av länder och regimer som härjar, men inte ett klagomål på dem...
|
| |