Inlägg #1: Postat: 2003-01-20 16:48:00
|
Emma |
Då kanske du förstår hur tjatigt det är att höra de här frågorna fast i en liten annan version var och varannan gång du ska äta.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2003-01-20 16:58:00
|
Thomas L. Aabo |
Jag är inte en av dem som brukar fråga dessa frågor. Just p gr a att jag inser att jag bara är en i kören isåfall. Hoppas att du också förstår hur tjatigt det andra som jag inleder med.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2003-01-20 17:31:00
|
pUs |
Emma; Ingen köttätare lär ju personligen ha provocerat dig till att skriva just den här lilla artikeln. Jag tror att du mest vill skylta med din veganism, du betalar ur egen ficka för att få ställa ut den i skyltfönstret och damma av den ytterligare en gång. Men ärligt talat så är det ingen särskilt het fråga längre.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2003-01-20 19:58:00
|
Emma |
pUs; Jag är inte vegan, bara en vanlig vegetarian som inte är så mycket att ställa i något skyltfönster. Frågan tycker jag är lika het eller kall som den alltid varit och mitt syfte med den här texten var faktiskt inte särskilt allvarligt eller genomtänkt. Mest tyckte jag nog bara det var lite småroligt och du får gärna klaga på min humor om du vill.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2003-01-20 22:12:00
|
Ruskprick |
Frågan är nog lika kall som en Caesarsallad... eller het som en El Gringo! Med salsa-sås! Mmmmmm
|
|