Sanningen om toarullen

Inlägg #1: Postat: 2003-01-20 08:50:00
suz
ska man lämna bilen otankad, kaffe muggen smutsig, diskbänken full av smulor, hand duken blöt,,nix vi ska visa omatnke : fasingen va illa jag stavar :
Inlägg #2: Postat: 2003-01-20 23:04:00
Jonas
Hmm, av nån anledning tycker jag inte att jämförelsen stämmer, men rent LOGISKT bör den göra det... Kanske jag känner att toabesöket är ens EGET projekt, som inte ska assisteras av någon annan, även om assisterandet skett dagar i förväg... Fast så är det ju med smulor också... Hmm, nu blev jag förvirrad... Men jag stör mig inte om det inte sitter en rulle i hållaren, bara det finns en NÅNSTANS på huset... Nu har jag nog skrivit för mycket...
Inlägg #3: Postat: 2003-01-21 22:59:00
Stella
Men det är ju just det, att om man byter den tomma rullen DIREKT, så märker man ju om det finns en ersättningsrulle tillhands - om inte, så får man ju se till, att nästa besökare inte blir papperslös gm att se till att fixa ny rulle eller "liknande". Tänk Dig själv..........!!!
Inlägg #4: Postat: 2003-01-22 01:54:00
SUZ
ATT BARA HITA SMUTSIGA KAFE MUGGAR ELLER BLOET HAND DUK AER EN SAK, MEN SITER MAN PAA DASS AA DET INTE FINNS EN RULLE SAA AER DET INTE ROLIGT ! SPECIELLT OM MAN INTE AER HEMMA ! GENANT,PINSAMT,MAN VIL INTE UTSAETA NAAGON FOER DETTA SAA DAERFOER BYTER MAN RULLE ! :
Inlägg #5: Postat: 2003-01-22 01:55:00
SUZ
SKRIVER MED STORA BOKSTAEVER FOER JAG AER PAA JOBBET O JOBAR MED AT UPPDATERA EN DATABAS DAER DET BARA FAAR VARA STORA BOKSATEVER, OM JAG GLOEMMER AT ANVANDA STORA SAA FAAR JAG GOERA OM ALLTIHOPET,,
Inlägg #6: Postat: 2003-01-24 00:01:00
Gösta
Skit i jobbet!!! Skit på jobbet!!
Laddar...