Kommentera Anders Ahnbergs krönika

Showing page 1 of 2: 1  2
Inlägg #1: Postat: 2003-01-15 21:40:00
Marcus P
Det här var tamigfan bland det bästa jag läst någonsin på Sourze. Skål Anders. Hoppas att de lyssnar på dig.
Inlägg #2: Postat: 2003-01-16 07:09:00
Carola
Jag kan inte annat än att säga att man blir arg, man blir ledsen för de som behöver hjälpen, så finns den inte. Bra käftsmäll, och den fick mig att tänka på en person, och så många andra som går utan hopp om att få hjälp.
Inlägg #3: Postat: 2003-01-16 14:02:00
Hanna Holgersson
Allvar.

Jag tycker också att det är viktigt med våra mänskliga värden och att dom försöks upprätthålls gemensamt.

Klarsynt.

Bra att du säger ifrån och tycker till.

Tror att det betyder mycket.

Tack.
Inlägg #4: Postat: 2003-01-16 14:41:00
Sebastian
Bra skrivet. Fick känslan av att din "drogliberala" sida fått ge vika lite, eller har jag fel!? En sak som vi, för tillfället och antagligen för lång tid framöver, är tvingade att acceptera att i en global ekonomi så drabbas även vi av dåliga tider. Då räcker helt inte alla de goda krafter som ändå finns till att kompensera det som "dåliga tider" ställer till med. Det tråkigaste, enligt mig, är att så gott som allt räknas i pengar i dagens samhälle.
Inlägg #5: Postat: 2003-01-16 15:56:00
vildrosen
Be Jenny kontakta NA, det enda krav är en ÖNSKAN att vara drogfri.
Det här Anders är ingen djävla lek,
jag kämpade i många år att bli kvitt mitt missbruk, jag slog huvudet blodigt, jag har kostat pengar, legat samhället till last så att säga.
NA har hjälpt många världen över och de e gratis. Häls. en vän.
Inlägg #6: Postat: 2003-01-18 14:37:00
leif
jag vet inte vad jag ska säga du har fått med många bra synpunkter,
men saknas något? Ja det känns så.
har själv levt ett hårt liv och gör det fortfarande.
Nä nu vet jag vad jag ska säga
bra att du tog upp problemet
Inlägg #7: Postat: 2003-01-20 15:17:00
drönarn.
Horsarna har ju suburutex nu för tiden så de slipper avtändningarna.Det gäller bara att ha rätt läkare.Hur får man det ?Livets lotteri.
Inlägg #8: Postat: 2003-01-31 23:09:00
Hugo Olsson
22 läsare? Den här artikeln borde ha 2200 läsare. PUBLICERA OM DEN! Du skriver om en av de fulaste skamfläckarna för vårt land...
Inlägg #9: Postat: 2003-02-04 16:59:00
Nels
Kraftfullt. En käftsmäll på vilseledda. Vakna!
Inlägg #10: Postat: 2003-02-05 15:39:00
Marita
Några funderingar..
Amelie från Montmartre har visste det gått på en bio nära mig. Maja i the Sounds är cool, men inte hur cool som helst. Å va tusan är en brud?
Sedan tror jag inte gräs är så bra i längden, men kanske kul. Har inte vågat.
För övrigt skitbra. Verkligen skitbra.
Inlägg #11: Postat: 2003-02-05 15:45:00
Krieg
Att få förmånen att konsumera livserfarenheten från en 22-årig pensionerad sjöman........ett sånt jävla dravel!!! Väx upp! Sourze förvandlas mer och mer till en stinkande öppen sopsäck!
Inlägg #12: Postat: 2003-02-05 16:51:00
Mats Helge Olsson
Fyfan, jag som trodde att jag träffat ett stolpskott - men nu verkar det som om ALLA götlaborgare är helt flänga i kolan. Är de inte tribetatuerade belgianblådårar som sitter i soffan och shotar skallen av sig på nån dokusåpa så är de "sjömän" som gillar "film med handling" och "gamla goa tider". Är det här vad Anders kallar käftsmäll borde han bli fistad med en hockeyhandske. Ta nästa bananbåt din halvalkade CSN-slacker!
Inlägg #13: Postat: 2003-02-05 20:57:00
ingrid
Bra skrivet. Håller med om mycket.
Reggae svänger. Fattar inte att det inte blir mer uppmärksammat. Men jag är glad. jag behöver inte dela den med en massa NRJ-ultra-kommers-folk i alla fall!
Svensk film. suger. för det mesta. finns ju undantag.
Maja i the sounds. Löjlig. Stå på scen o skrika "jävla kuk-sverige" me lite pipig röst. löjligt. o riva hotellrum. löjligt. hon tror nog att hon är lite större än vad hon egentligen är...
Inlägg #14: Postat: 2003-02-06 03:21:00
puss
eh äntligen en ......" jo det finns ju massa tjejer som maja. till exempel, jag, och alla mina vänner. smarta också. really.
Inlägg #15: Postat: 2003-02-06 10:37:00
Brat
Jaha... det avr ju mycket om ganska litet
Inlägg #16: Postat: 2003-02-17 12:37:00
WB
Livet e som GAIS Ahnberg, ett enda langt lidande. Det borde du val veta. Och inte fan blir det battre heller...
Inlägg #17: Postat: 2003-02-17 16:53:00
Sten
Har sagt det förut. Jag tror på dig din drummel! Ge fan i att snacka om en annalkande ålderdom, då löser det sig nu på Liljeblommans välkommandehem...
Inlägg #18: Postat: 2003-02-17 20:39:00
mikael v
jag säger som voltaire: "lyckan är en dröm och lidandet verklighet." eller som leffe: "hellre en olycklig tänkare än en harmonisk idiot". i morgon åker jag iväg till den där ön å tänker å drömmer lite. hacka på!
Inlägg #19: Postat: 2003-02-24 12:52:00
Fedrik Jung Abbou
bra grejor broder! Knogmacka låter skönare än käftsmäll men det är säkert Sourz redigerare som skrev käftsmäll. A, man kan inte tänka så att de som tror på väpnad konfrontation i världen gillar att döda och de andra är humanister och goda människor för helvete. Det finns ett pris för att göra inget oxo. Det finns ett pris för att låta saker ske som inte kan lösas med diplomati.
Inlägg #20: Postat: 2003-02-25 12:47:00
Anna Christina
Kolla fakta bättre innan du skriver nästa gång. Demonstrationen gick mellan kl 13 och 17, Lottot börjar kl 18:30. Hur man sedan kan heja på massmördaren Saddam H kan jag inte förstå, vad har han gjort för gott för världen för att vi ska vilja skydda honom? Hade nu valet varit sådant som du tror så hade jag av två onda ting tveklöst valt Bingolottot.
Showing page 1 of 2: 1  2
Laddar...