Tankar från före detta prostituerad

Inlägg #1: Postat: 2003-01-14 19:01:00
vildrosen
Du har väl aldrig gjort nåt olagligt i ditt liv, vem är du att dömma? Kom igen skriv en rad, mej lurar du inte.
Och visst kan man ångra endel men aldrig ändra det som varit. Gör du något för andra som har det svårt, bostadslösa, eller barnen som ej har mat för dagen, eller du kanske är en genomärlig, självgod, ödmjuk, omtänksam människa, hmm.......
Inlägg #2: Postat: 2003-01-15 00:53:00
pekpin
Ta inte det så personligt. Jag kunde bara inte låta bli med tanke på alla dessa debatter om olyckliga horor.
Inlägg #3: Postat: 2003-01-15 05:41:00
vildrosen
OK pekpin, men det är svårt attt inte ta det personligt, när du påstår att jag lurat nån att betala för tjänster, jag skulle vilja påstå att jag nog fan fick slita, sen pekpin, det viktigaste jag är ingen hora, jag var en.
Inlägg #4: Postat: 2003-01-15 12:13:00
Carin
pekpin, går det att bli ett större svin än du? Debatten om olyckliga horor kanske är sann, även om du önskar motsatsen..........
Inlägg #5: Postat: 2003-01-15 21:48:00
pekpin
Jag skulle vilja veta först om det varit torskarna som tvingade vildrosen att prostituera sig. Sedan vill jag veta varför du Carin förolämpar mig? Är det för att jag inte har samma åsikt som du i frågan? Tror du att du får rätt i sak bara för att du kallar mig för svin? Din djävla slyna! sug på det nu.
Inlägg #6: Postat: 2003-01-16 23:52:00
vildrosen
Oj, oj pekpin, det blir svårt att försöka ge ett kort svar, så jag tror att jag passar mig lite för sådana som dig, men jag är inte långsint, så ha en alldeles underbar helg.
Inlägg #7: Postat: 2003-01-17 22:39:00
pekpin
Du behöver inte oroa dig vildrosen. Jag tycker att prostituerade och torskar har samma människovärde och skall respekteras såsom alla andra i samhället.
Laddar...