Den lyckliga horan får ge vika

Inlägg #1: Postat: 2003-01-10 09:51:00
Jessica
Har följt debatten och jag tycker Johanna har varit den enda med bra argument och ståndpunkt. synd att du inte vill fortsätta men man kanske kan mejla vidare debatten?
Inlägg #2: Postat: 2003-01-13 15:59:00
Tommie Nygren
Jessica: Det du menar, eller borde mena är att du tycker att JohannaP är den enda med SAKLIGA argument. Hennes ståndpunkt torde väl vara ointressant? Om man diskvalificerar motståndarens ståndpunkt kan man ju aldrig komma fram till något, väl? Och att du tycker hennes argument är bra, beror inte det bara på att du håller med? Bara lite nyans...
Inlägg #3: Postat: 2003-01-14 10:38:00
Jessica igen
Jo, självklart tycker jag att hon är den med mest sakliga argument. Det verkar jag inte vara ensam om. Synd nog är att debatten mest hålls om vem som har rätt eller fel eller vem som är mansgris eller moralkaka, DET tycker jag är helt ointressant. Tjejer och killar reagerar olika gentemot olika beroende på vilket kön det är, och ja, DET är en sandlådsnivå. Däremot kan jag tycka och stå för att johanna har varit den med störst intresse av att faktagöra och komma med realiska argument.
Inlägg #4: Postat: 2003-01-14 10:40:00
jessica
och sen tycker jag att du Tommie också varit saklig, även om jag tror att dina synpunkter är mer av Aabos slag? tyvärr får man väl säga isf.
Laddar...