Gentleman? Ä, fan!!

Inlägg #1: Postat: 2003-01-07 21:03:00
KYREUS
Min fru Lizian säger att jag aldrig kommer att förstå kvinnan. Även om jag i och för sig älskar henne med hela mitt hjärta. Förstår Du kvinnor, Åke? Då kanske Du kan ge mig en korrespondenskurs??
Inlägg #2: Postat: 2003-01-07 22:18:00
Åke Holm
Du kanske vet något som inte JAG vet... jag kanske vet något som inte DU vet? Vilket team, att slå ihop dessa vetskaper!? Emellertid; det vi vet tillsammans... är inte mycket va? ; Förstår jag mig på kvinnor? Förstår man ryska per automatik? Hehe... Men jag får nog tillstå att min symbiotiska förståelse för min fru är exceptionell. :
Inlägg #3: Postat: 2003-01-07 22:23:00
Åke Holm
EN sak har jag kommit på i alla fall. Kvinnan får inte huvudvärk när mannen "vill till". Huvudvärken är äkta! Det är mannen som undermedvetet skapar lusta när huvudvärken redan är ett faktum.
;-
Inlägg #4: Postat: 2003-01-07 23:24:00
Åke Holm
... av nån sabla lustig anledning! *s*
Inlägg #5: Postat: 2003-01-11 01:57:00
Janne
Jag läste häromdagen ett stycke i en kvällstidning, där Linda Skugge skrev som slutkläm, att det är synd att vi män inte är som kvinnor. Då kunde kvinnorna lättare förstå männen. De beslut som kvinnor tar är ju nämligen så mycket bättre än de som män tar. Tänk vad vi män förstör världen. Allt hade varit så mycket bättre om det endast hade funnits kvinnor, eller?
Inlägg #6: Postat: 2003-01-11 17:23:00
jnne i höllviken
du christer. jag har lite svårt att förstå vad du egentligen vill komma åt. du är ganska luddig och otydlig !
är det bara debatt du vill ha. därför öppnar du så många dörrar, eller ?
nej, tyck något själv.
Inlägg #7: Postat: 2003-01-13 14:48:00
KYREUS
Hej Janne! Tack för Din kommentar. Detta är min slutsats i den här frågan: ömsesidig respekt och förståelse acceptans av varandras olikheter; det är allara bäst!
mvh KYREUS
Inlägg #8: Postat: 2003-01-21 23:26:00
jnne i höllviken
håller fullständigt med dej. skulle kunna ta dej i hand på det. men det var lite klurigt att förstå det när du la ut dina ridåer. vänligast jnne
Laddar...