Skåningar går det bra att skylla på

Inlägg #1: Postat: 2003-01-05 19:18:00
JohannaP
Självklart ska det stå "och där SÅG jag EN..."
Inlägg #2: Postat: 2003-01-05 20:19:00
Mattias G
Bara för att påpeka en relevant sak i ditt inlägg. Sjöbo och Blentarp tillhör de städer/kommuner som är mest invandrarfientliga. Så visa inte okunnighet genom att påstå något som för alla normalt allmänbildade är uppenbart. Besök Malmö istället så får du se på en stad som skiljer sig extremt från Stockholm.
Inlägg #3: Postat: 2003-01-06 12:10:00
c-c
Eller varför inte besöka Berlin. Kanske Kreutzberg. Inte mânga vita där s a s...
Inlägg #4: Postat: 2003-01-06 18:11:00
Malmöbo
Stockholms innerstad, där den mediapolitiska eliten bor är väldigt rasrent. Detta trots att 50 är hyreslägenheter. I Malmö är 40 av de boende i innerstan invandrare, majoriteten från mellanöstern.
Letar man rasister så är södermailm ett bra ställe att börja på.
Inlägg #5: Postat: 2003-01-06 18:20:00
Malmöbo
Jag bor på möllevången i Malmö och här är det jag som är analfabeten snart. Kom inte och kalla skåningar för rasister. Stockholmare borde istället leva som de lär. Inkvotera araber i innerstan.
Inlägg #6: Postat: 2003-01-07 21:05:00
Henrik G
Jag skrev "Berlin 1939". För övrigt stämmer Malmöbos beskrivning. Malmö är idag en stad där det inte finns en chans att lyckas med någon integration. Helt enkelt därför att mängden invandrare är för stor. Bland gymnasieleverna är mer än hälften första eller andra generationens invandrare. Hur ska man kunna föra en integrationspolitik när den inhemska befolkningen är i minoritet? Det funkar helt enkelt inte. Malmöborna är sannerligen inte rasister. Det går inte att vara rasist i Malmö.
Inlägg #7: Postat: 2003-01-09 16:50:00
Malmöbo
Det finns en lösning på integrationsproblemet i Malmö och det är att inkvotera och ge mellanösterninvandrare från mellanöstern i Malmö företräde i stockholms bostadsköer. s menar väl att hela sverige skall bli mångkulturellt och hur ska man annars kunna integrera?
Laddar...