MonarkiJA RepublikNEJ

Inlägg #1: Postat: 2003-01-01 15:23:00
Ramona Danlen
Vi kanske kan ta bort alla människor som inte fyller någon funktion? Vem som nu ska bestämma om vem som fyller en funktion!
Inlägg #2: Postat: 2003-01-02 13:31:00
vän
Att ta signaturen "Regicide" innebär väl att ställa sig i samma uppviglarkolonn som Ken och andra våldsromantiker.
Inlägg #3: Postat: 2003-01-03 15:36:00
Regicide
Ramona, virrpanna ! Jag pratar om yrken, inte människor. Vill DU ta bort människor som saknar funktion ? Det låter fruktansvärt !

Ramona, vill du som moderat betala för att vuxna människor ska gräva hål och sedan fylla igen dom ? Inte ? Då förstår du hur jag känner det när jag måste betala överpris för en statschef som inte kan läsa eller skriva, är oattraktiv och saknar arbetsuppgifter.
Inlägg #4: Postat: 2003-01-03 15:46:00
Regicide
Till sig. vän:
Jag är ingen våldsromantiker, jag skulle däremot applådera våld mot kungafamiljen. Jag tror inte jag tillhör någon "kolonn" tillsammans med några svenska rap-musiker. Jag hämtar inte mina ideal från hip-hop, gör du ?

Det vore väldigt bra om hela familjen Bernadotte avled på fläcken. Så töntiga ni monarkister skulle verka om ni propagerade för att importera ytterligare en tränad apa från Frankrike.
Laddar...