|
Inlägg #1: Postat: 2002-12-28 23:59:00
|
|
AC Collin |
Det finns olika typer av stimulans. Min familj är fantastisk och jag tar mig tid att lyssna, läsa, ta in. Men jag vill att det ska komma ut något också, jag har ett starkt skapande- och kommunikationsbehov och jag vill få feedback. Som här. Att skriva en artikel om ointressanta ämnen är rätt ointressant... jag ljög inte i rubriken i alla fall ;-
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-12-29 00:01:00
|
|
AC Collin |
Jag är mitt uppe i en time-out. Jag har ägnat året åt att fundera på vad jag trivs med att göra, vad jag är bra på, vad jag tycker är roligt. Det har varit några turbulenta år med väldigt mycket jobb. Jag lider fortfarande av det där att så snart ett projekt är klart så måste jag ha något nytt på gång. Men jag börjar lära mig att slappna av och skita i duktigheten.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-12-29 00:01:00
|
|
Uno Hansson |
Vad som är intressant eller inte är det väl läsaren som avgör. Men jag förstår att du är påverkad av dina bekantas reaktioner, och de är kanske ganska representativa för folk i allmänhet. Det verkar som du ber om ursäkt för din skrivklåda.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-12-29 00:10:00
|
|
AC Collin |
Uno, du har rätt. Självklart får man berätta precis vad man vill. Vi är så många att det måste finnas någon som är intresserad. Skrivklåda, yes.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-12-29 01:30:00
|
|
Nyfiken |
Tack för vänliga svar! Du ger oss många rader att läsa MELLAN... - I ditt liv avlöser det ena projektet det andra. "Mycket jobb". "Turbulenta år." Ändå är du understimulerad... -
Någonstans finns något, som du ännu inte har sagt. Vid ett personligt möte skulle allt klarna direkt för min del. - Om du blir mer utförlig, lovar jag, att jag ska läsa uppmärksamt.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-12-29 10:20:00
|
|
AC Collin |
Kanske ska man inte ge alla svar utan lämna till betraktaren/läsaren att fylla i det som fattas? Att blotta sig kräver dessutom mod. Men det är spännande med utmaningar. Förresten, göm dig inte under pseudonym ;-.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-12-29 20:06:00
|
|
Nyfiken |
Tack igen för svar! Jag läser återigen åtskilligt mellan raderna - precis som du vill. Visst krävs mod - men varför inte! Var inte rädd. - Nej, jag gömmer mig inte under en pseudonym. Jag använder en, men i den efterföljande texten är jag den jag är. Mellan raderna står nästan ingenting. - Ska försöka komma ihåg "AC Collin".
|
| |