Otrohet - kvinnans rävspel

Inlägg #1: Postat: 2002-12-27 12:37:00
Anna
Det är den där pinnen du vet.. som är till för fortplantningen. Eller vad tror du?
Inlägg #2: Postat: 2002-12-28 10:10:00
Ruskprick
Lustigt... det skrivs om otrogna kvinnor. Männen fel!? Hur skulle reaktionerna bland kvinnorna ej att förväxla med kvinnor i allmänhet! bli om det istället skrivits om en man som var otrogen på grund av att han hade en dominant kvinna som gjorde livet surt för honom? Då skulle HAN bara vara ett otroget svin? Anna! Det är "den där pinnen" som du ? och kvinnorna du skriver om eftertraktar, eller hur? "Pinnarna" tillhör ju de där...männen. Slingra dig ur det om du kan!
Inlägg #3: Postat: 2002-12-28 10:14:00
Ruskprick
"Håller med"... Jag antar med god marginal att du är lesbisk. Jag ska komma med ett påstående som du säkert skulle vilja klösa ögonen ur mig för: Det finns bara ETT enda NATURLIGT sätt att skaffa egna biologiska barn genom. Det kan du ALDRIG ändra på!
Inlägg #4: Postat: 2002-12-28 11:09:00
Ruskprick
Vilket INTE betyder att jag är emot adoption även för homosexuella!
Inlägg #5: Postat: 2002-12-28 11:11:00
Ruskprick
Och jag är INTE homofob. I alla fall inte enligt min bästa vän, som ÄR homosexuell.
Inlägg #6: Postat: 2003-01-03 18:49:00
Anna
Ha, ha, haa! Nej, jag är definitivt hetero och älskar alla tjusiga män, just för den där pinnen tror jag, vad annars?! ..Och jag tror att en man kan fungera precis likandant som kvinnan om han är en känslig själ... Men snälla -Jag rättfärdigar väl inte otrohet med min artikel?? Jag fösöker bara förstå det...
Laddar...