Att synas för mycket!

Inlägg #1: Postat: 2002-12-26 18:58:00
Åke Holm
Det är även min klara övertygelse. Därav mitt användande av just uttrycket "klickar"...
Japp...prosa är inte "grejen" här, men som sagt, jag skriver för min egen skull. Samt till viss del för de fåtal som tycker om det.
Inlägg #2: Postat: 2002-12-27 09:21:00
Åke
Emellertid ser jag det hela med att ha en och samma titel på hela berättelsen inte som en "risk"... ety jag eftersträvar inte så många klick som möjligt. Däremot ser jag fram emot saklig kritik, oavsett om den är negativ eller positiv. :
Inlägg #3: Postat: 2002-12-27 09:23:00
Åke
Positivt blir det ju i slutänden i alla fall, eftersom den negativa automatisk omvandlas till konstruktiv, enligt mitt sätt att se.
Inlägg #4: Postat: 2002-12-27 17:23:00
sten
Möjligheten finns att man kan lura in en läsare att få intresse för berättelsen. Ibland är det ju faktiskt en illustration eller en slående inledning som gör att man läser en bok..
Inlägg #5: Postat: 2002-12-31 01:18:00
Åke
Jomenvisst är det så. Men det ligger inte i mitt intresse att fabulera innehållet medels "varierande" och i egentlig mening intetsägande titlar. Det finns ju även på Sourze tydliga exempel på det hela... se t.ex. hur vällästa läs: klickade alster med ord som "sex" i titeln blir...
Laddar...