Stå på dig Ana!

Inlägg #1: Postat: 2002-12-23 19:55:00
Åke Holm
Det var min personliga åsikt. Ska dylik kritik inte kunna vara både eller antingen positiv och/eller negativ? Mig veterligen har jag inte gjort några personliga "påhopp"...
"Har du inget snält att säga ska du inte säga det"?? Ska det bara få finnas positiv kritik? Jösses, tänk om det bara fanns "ja"-sägare i världen...
Inlägg #2: Postat: 2002-12-23 20:02:00
Åke Holm
Jag respekterar alltid andras åsikter, således även de som tycker att Star Trek är BRA! Men personligen står jag fast vid min personliga uppfattning att det är skräp och enbart resulterar i ett stort rastlös *GÄÄÄÄÄSP*. Men som sagt, jag gillade det som grabb. Jag dömde även ut det gamla barnprogrammet "Vilse i pannkakan" i slutet av texten. Det gillade jag OCKSÅ, konstigt nog, som grabb. Ingen som känner sig påhoppad här? Någon...? ;
Inlägg #3: Postat: 2002-12-23 20:04:00
Åke Holm
Och du, Kee... Pst! Ta det med ro! Jag gillar att provocera... att se när det händer något! ;
Inlägg #4: Postat: 2002-12-25 21:39:00
kee
startrekstartrekstartrek!
Inlägg #5: Postat: 2002-12-26 11:19:00
Åke Holm
*skratt* Vihadeiallafallturmedvädret VihadeiallafallturmedvädretVihadeiallafallturmedvädret
Inlägg #6: Postat: 2002-12-26 11:46:00
kee
baah jag kan säga mitt tio gånger fortare än du kan säga ditt! jag skulle vilja övertala dig att gilla star trek. hmm. du har sett gamla serien säger du? den är ju rätt fjantig kan jag hålla med om. charmen finns. men NYA startrek, voyager och ds-9 har du sett dem? de är f a n t a s t i s k a. well?
Inlägg #7: Postat: 2002-12-26 19:06:00
Åke Holm
Fast jag har nog sett filmen "Vi hade i alla fall tur med vädret" fler gånger än vad du sett Star Trek! *s* "Tio gånger fortare"?? Haha, jag säger bara *Stjärnstopp*!! Faktum är att jag alltid gillat Science Fiction, om än mest i läsväg. Och nej, jag har inte sett nya Star Trek Jag provocerade vet du... så var så god och fräls mig! ; Well??
Inlägg #8: Postat: 2002-12-30 12:34:00
kee
jag finner det svårt att tro att du sett väderfilmen mer än jag sett star trek. jag kanske har sett star trek... 500 gånger. slå det! :P okej fräls dig: ladda hem/köp/hyr "one" , ett avsnitt av star trek voyager. jag tror det är säsong fyra eller nåt. DO IT! :P
Laddar...