|
Inlägg #1: Postat: 2002-12-17 19:12:00
|
|
naDah |
Hmm.. Jag tycker i regel att tjejerna i H&Ms reklam ar skitsnygga... Sen sa tycker att min flickvan som ar kort och ganska rund ar skitsnygg.. Kan man verkligen gilla 2 vilt skilda saker? Nej, jag tror inte det.. Jag maste vara galen..
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-12-17 19:13:00
|
|
naDah |
Hmm.. Jag tycker i regel att tjejerna i H&Ms reklam ar skitsnygga... Sen sa tycker att min flickvan som ar kort och ganska rund ar skitsnygg.. Kan man verkligen gilla 2 vilt skilda saker? Nej, jag tror inte det.. Jag maste vara galen..
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-12-24 21:20:00
|
|
Peter |
Modeller ÄR vackra. Jag tycker att tjejer med fina kroppar, som är uppsminkade, friserade, och sexigt klädda är väldigt fina att se på. Samtidigt tycker jag att en som lägger så mycket tid och energi på sitt utseende känns väldigt ointressant. Det finns andra vägar att gå än att bli populär, snygg och rik. Man kan inte ändra på andra, bara på sig själv.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2003-02-13 21:24:00
|
|
alva |
men ni är ju indoktrinerade och det är därför ni tycker de är vackra. klart att man måste få tycka det men bara man vet att man inte tar åt sig av att de skulle vara lyckliga för att de ser ut som de gör så är det lugnt.
|
| |