|
Inlägg #1: Postat: 2002-12-14 16:54:00
|
|
doe |
Det är för lätt att bara se det som svart eller vitt. Likadant så det finns prostituerade som faktiskt valt sitt yrke själva utan att tvång.
Världen fungerar tyvärr inte så att "det finns någon" för alla. Det är sorgligt men sant. Är man mindre värd ifall man aldrig hittar nån att dela sitt liv med? Man kanske är anskrämligt ful, eller bara fruktansvärt blyg? Ska man dlmas till ett liv utan kontakt med kvinnor då?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-12-17 02:46:00
|
|
Jum |
Självklart är det bara snygga, friska och rika människor som har rätt till sex. Den som bjuder på så mycket som ett tuggummi i samband med samlag skall brinna i helvetet. Då kallas det sexköp.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-12-22 23:43:00
|
|
Anna |
Är det en mänsklig rättighet att få sex? Att köpa sex är inte närhet - om någon tror det så är det i den änden det ska börjas.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-12-26 19:42:00
|
|
Torsken |
Men det är en mänsklig rättighet att vara respekterad oavsett om man är hora eller torsk.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2003-01-04 22:01:00
|
|
Yanni |
Kunde man inte fråga sig VARFÖR han aldrig haft nån flickvän? Har träffat många män som aldrig haft det och de har alla nån mysko inställning eller konstiga principer. Eller också är de skitiga och asociala. Gå en kurs istället!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2003-01-15 23:35:00
|
|
heili |
Sant!
Varför inte ta tag i era liv och fundera på varför ni har svårt att träffa kvinnor på vanligt sätt? Förändra er själva, och under tiden - gå skogspromenader och bilda er
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2003-02-03 00:07:00
|
|
kung carl |
Precis era slappisar, ta er i kragen och bli normala. Kolla på alla avsnitt på big brother, köp senaste skivan med kent o passa in för fan!
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2003-02-14 17:08:00
|
|
dondo |
Som om tjejjer är utan skuld, jag har under mitt aktiva liv träffat mycket kvinnor, men om jag talar om att jag inte har så mycket pengar och att jag jobbar som spärrvakt i t-banan, så flyr ni! Vad hände med kärleken? Är ni värda att älskas om ni inte kan intressera er för vanliga arbetande människor? Skit i malmskillnadsgatan, horor finns det nästan överallt. Alla-män-torskar!
|
| |