Vänsteridioti!?!

Inlägg #1: Postat: 2002-12-12 23:40:00
Danneman
Så visst, du kanske hör till den glada skara som nostalgiskt blickar bakåt och förhärligar en tid då demonstrationer var förbjudna, då en stor stark man hmm, luktar smygbög? Var en stolt bög istället för att låta ditt självförakt gå ut över andra människor! styrde alla de beslut som du nu i vårt moderna och komplicerade samhälle måste fatta själv. Ja, att tvingas ta ansvar för sin egen existens kan vara krävande för den enkelsinnade.
Inlägg #2: Postat: 2002-12-12 23:41:00
Danneman
En diktatur är så mycket enklare för undergivna och veka män. Gillar man dessutom läder och smisk på skinkorna med stora, vasselinindränkta batonger, så blir förstås 30-talets Tyskland extra lockande.
Inlägg #3: Postat: 2002-12-12 23:49:00
Danneman
Paradoxalt bara att dessa män, som likt hundar suktar så efter undergivelse, uppfattar sig själva som starka män. Tja, självinsikt är en tuff nöt. Det är svårt att desciffrera de underliggande behov som ligger till grund för vårt agerande.
Inlägg #4: Postat: 2002-12-12 23:49:00
Danneman
Rädsla och sexuell frustration Ja, en homofob som är smygbög resulterar nog ganska säkert i en sexuellt frustrerad man. Homofobi är ju bara ännu en av de "dygder" som fascismen gärna gör anspråk på. resulterar här i intollerans, hat och undergivelse - fascism.
Inlägg #5: Postat: 2002-12-12 23:58:00
Danneman
Eftersom svenskars fantasilöshet inte förmår dom att acceptera ett flummigt resonemang om det inte domineras av konkreta fakta antar att filosofi inte ligger för oss, så ska jag väl säga att det inte existerar en enda yrkersgrupp i Sverige som är lika rasistisk och hyser så fascistoida tendenser som poliskåren.
Inlägg #6: Postat: 2002-12-12 23:58:00
Danneman
Faktum, jag har sett det på TV, en utredande dokumentär, och medias version av verkligheten smäller högre än din eller min. Så att försvara deras ansvarslösa beteende, och deras försök till att svära sig fria från sitt ansvar, är försvara fascism, och gör dig till fascist. Alltså är du inte så snäll.
Laddar...