Ta anabola och du kan sluta på psyket!

Inlägg #1: Postat: 2002-12-12 10:40:00
Bröst och bringa som en frukostflinga
Fan vet, Tjabo... Angående att imponera på damerna, alltså. För mej verkar det som muskelbyggarna mest vill imponera på varandra. Jag menar, det är väl bara med grabbarna man kan prata träningsmetoder och preparat i timmar utan att det blir tråkigt. Fast allra mest vill man nog imponera på sej själv som det framgår i artikeln.
Inlägg #2: Postat: 2002-12-12 18:01:00
MO
Nej Tjabo, det är i vissa fall fråga om en förvrängd uppfattning av det egna utseendet. Ungefär som anorexia, fast omvänt, många muskelbyggare tycker att de ser små och taniga ut när de står framför spegeln, fast de kan vara stora som hus.
Inlägg #3: Postat: 2002-12-14 00:41:00
Tjabo
Oki, jag kanske tog det hela lite väl personligt. Men är jag ensam om att tycka som jag gör? hm, finns det månne inte fler än jag som sliter röven av sig för att uppfylla "idealet". Låt mig säga såhär: Saknar man ekonomisk framgång och status i det sociala livet blir det lätt en drog, att åtminstone uppfylla basen för kvinnlig attraktion,
Inlägg #4: Postat: 2002-12-14 00:41:00
Tjabo
vilket är rätta mig om jag har fel, men jag tror jag prickar rätt här ett MANLIGT yttre, som ter sig bäst i form av muskulation eh, uppfann jag ordet nu?, fan vet.
Inlägg #5: Postat: 2002-12-14 00:46:00
Tjabo
Jag efterlyser kvinnans åsikt i det hela. Men det får jag väl se mig i himlen efter, pga dom kan ju upptäcka skavanker hos sig själva vilket inte alls går i led med "fridlysningen" av den svenska kvinnan... Argumentation tack!
Laddar...