Inlägg #1: Postat: 2002-12-11 13:53:00
|
Linda |
Skämtar du? Tror du att en människa som säljer sig själv är lycklig? Du kan ju kanske själv pröva på det sk "kroppsarbetet" för en kväll och se hur bra du mår efteråt.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-12-13 17:10:00
|
frågvis |
Talar du utifrån din egen erfarenhet Linda? om horan mår så där himla dåligt varför slutar hon inte med att utnyttja männens sexuella drift för att tjäna pengar? varför ställer du moraliskt krav på män och inte på kvinnor?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-12-14 09:46:00
|
Dan |
Återigen: vem bryr sig om hon är lycklig? Eller om torsken är lyckliga? Så länge allt sker under frivilliga uppgörelese så har vi inget med det att göra. Fan va alla ska bekymra sig över hur glada alla borde vara....
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-12-14 15:48:00
|
Stålis |
Kvinnliga och homosexuella torskar
verkar fridlysta. I artiklar jag läst om
manliga prostituerade, har det
stått att den kvinnliga torsken och den manliga horan är jämlika. Och
RFSU:s ordförande var i tv orolig
för att torsklagen skulle stigmatisera
homosexuella torskar. Märklig
dubbemoral. Hur som helst,
att gå till horor är förnedrande - för
mannen, som därigenom bevisar
att han är en förlorare - biologiskt
sett.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-12-23 00:11:00
|
Ola |
"Kroppsarbete". Nu är det knappast tapetsering det är fråga om här. Varför i helvete nån tycker sig vara så kåt att de köper en annan människa med gott samvete är för mig obegripligt. Och kom inte dragandes med att de "finns dom som är för blyga eller fula" or whatever för att få sex.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-12-26 03:20:00
|
Antifeminist |
->Ola: har du samma inställning när det gäller homosexuella och kvinnliga torskar?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2003-02-03 01:42:00
|
kung carl |
nej ola, tapetsering är det verkligen inte fråga om. Frågan är om det är så mycket jobbigare.
Det är din med många andrassyn på den prostituerade som stigmatiserar henne.
Jag skulle vara överlycklig om kvinnor var villiga att betala för en stund med min penis! Kom och köp kuk! skulle min slogan kunna vara.
|
|