Jag köpte sex. Förlåt

Inlägg #1: Postat: 2002-12-10 16:24:00
Anonym
Men de som fördömer sexköparen har de enögda glasögonen på sig. Man begär t.ex. att en onykter människa ska ha omdöme, när alla vet att det är det som försvinner först när man dricker. Jag vet inte vad jag ska göra med smärtan i mig efter mitt köp, men jag tror faktiskt att jag är stärkt av mitt misstag.
Inlägg #2: Postat: 2002-12-10 16:26:00
Anonym
Varför stärkt? Jo, för att jag vet vad jag snackar om när jag säger att torskar inte är äckliga svin, för jag är inte ett. Jag vet varför man inte botar ensamhet genom att köpa en kvinna. En kvinna som säljer sig vill inte ha dig som en kvinna som älskar dig vill ha dig. Mina erfarenheter har fått mig att förstå att sexköp är förnedrande för mannen också.
Inlägg #3: Postat: 2002-12-10 16:27:00
Anonym
Varför förnedrande? Män som köper sex vill antingen ha närhet eller utöva makt. Jag tror närhetsfrågan är vanligare än maktfrågan, men det tror jag ju bara. Hur som helst, söker man närhet är det inte precis det man får om man köper sex.
Inlägg #4: Postat: 2002-12-10 16:29:00
Anonym
Be inte om förlåtelse! Ta kontakt med en terapeut och ta dina inre demoner vid hornen. Prostitution är inte en enkel fråga där du är en bov, om inte hon hade sålt hade du inte kunnat köpa, t.ex. Men hade du inte velat köpa hade hon inte sålt... Moment 22. Det finns ingen anledning för dig att vara ensam. Sök hjälp, den finns säkert. Jag vet inte.
Inlägg #5: Postat: 2002-12-10 16:59:00
Kalledix
Anonym: vill du inte skriva om det här på sourze? När det gäller ämnen av den här typen går det bra att vara anonym. Mejla mig: kallesourze.se
Inlägg #6: Postat: 2002-12-10 17:06:00
Claes
Allt vad hjälp heter. Inom psykiatri, psykologi och terapeuter får ju bara mindre och mindre resurser. Så vem ska någon kunna få hjälp av?
Inlägg #7: Postat: 2002-12-23 00:18:00
Anna
Claes - om du mår så dåligt att det klassas som depression går det bra att vända sig till närmsta vårdcentral. Om du mår dåligt för att du är ensam finns det tusen ställen du kan vända dig till som är bättre än en prostituerad. Om du är så jävla kåt att du känner att du måste köpa en annan människa - runka först och känn efter igen.
Laddar...