|
Inlägg #1: Postat: 2002-12-09 09:46:00
|
|
Ana |
Jag VET att de kallar folk för hora i andra sammanhang. Men det sker oftast till folk som inte har samma kanaler till medier och samhällets makthavare, som de politikerbarn som var i Göteborg i juni 2001. Därför får vi inte höra talas om det. Tips: Var inte så naiv!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-12-09 15:30:00
|
|
Sebastian |
"Dom", det känns så fräscht och fördomsfritt att skriva att "Jag VET att de kallar folk för hora i andra sammanhang.". Alla poliser är alltså likadana!? Vill du föra fram vänstersynpunkter så tänk ut ett bättre sätt, du "vinner över" lika många till din sida som stenkastarna på Avenyn med en ledare som den senaste.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-12-09 15:30:00
|
|
Sebastian |
forts. Jag känner förresten tre poliser varav den ena är en av de vänaste, snällaste mysgubbarna jag mött, kan lova dig att han inte använder ordet hora! Han jobbar FÖR dig inte EMOT dig! Åter igen , bättre kan du!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-12-12 17:45:00
|
|
Kalle G |
Visst, du känner en mysgubbe i Kåren. Alla poliser är alltså likadana? Jag är absolut ingen vänstermänniska, men när domstolarna blundar för att polisen manipulerar bevis och ljuger under ed, då börjar jag fundera på vart vi är på väg.
|
| |