Ska nog röka på ikväll

Inlägg #1: Postat: 2002-12-07 02:36:00
Tommie Nygren
Men jag är inte en badboy. Det är det som är poängen. En person som dricker öl är inte en badboy heller. Det är inte särskilt bad helt enkelt, för det är inte så farligt etc. Jag har inga homies, jag har vänner. Jag är en vanlig person, jag vet inte vad du får idéer bara för att jag röker en joint?
Inlägg #2: Postat: 2002-12-07 02:37:00
Tommie Nygren
Jag argumenterar i frågan utifrån mig själv, därför berättar jag vad jag gör, inte för att framhäva mig själv och vad jag gör.
Inlägg #3: Postat: 2002-12-07 19:19:00
Mikael
Erik: Läste du ens artikeln? eller läste du måhända bara rubriken och bildade dig en uppfattning om artikelns innehåll utifrån din tolkning av rubriken?
Inlägg #4: Postat: 2002-12-09 06:36:00
sphincter
Typiskt svenssonargument. Sa fort man knystar ett ord om att man roker cannabis, eller kritiserar den restriktiva drogpolitiken i Sverige sa blir man klassad som en flummar, kriminell vilket man i och for sig ar, eller nagon slags badboy. Har folk inte forstatt att majoriteten av dem som tar droger ar vanligt folk?
Inlägg #5: Postat: 2002-12-09 09:53:00
Michael Bärlin
Erik, själva poängen, som både du och seg verkar helt blinda för, är att man kan bruka marijuana utan att vara en "bad boy".
Inlägg #6: Postat: 2002-12-11 17:14:00
Eeeeeerik, han som startade tråden.
Sakjäveln är ju den att jag var aldrig mot legalisering. Vad jag däremot är trött på är den här debatten. Gräs kommer inte legaliseras så länge ingen ledare som Göran vill slicka i röven säger åt honom att göra så. Det är glasklart vilket som är farligt och vilket som är mindre farligt. Det är inte förbud som är viktiga gällande droger utan information om dem.
Inlägg #7: Postat: 2002-12-11 17:18:00
Erik igen
Vidare ville jag bara säga att:
Homies är samma sak som vänner.
Jag läste artikeln. Jag skulle inte tveka att röka om någon gav mig en joint. Och jag känner mig JÄVLIGT Svensson, sphincter. Det är bra att ni kommer med nya saker också, hela tiden?. Herr Nygren lägger i princip inte upp någonting nytt i sin artikel, därför anser jag den tröttsam. Klyschor, klyschor, klyschor.
Inlägg #8: Postat: 2003-02-14 16:17:00
abrahamn
Det är möjligt att även mitt liv är en klyscha i dina ögon, men det spelar inte mig ngn roll. Det stora problemet med ganjarökare är att de inte vill göra sig hördahar iofs full förståelse för det och då får meddelstig uppfattningen av att ganja är onskan själv. Det är inte kool, tuff eller gangster att välja att röka en ört, och det framgår av artikeln, däremot är det vanligare än många tror,"lawyers do it, players of instruments to".
Laddar...