Porrskådis till dotter?

Inlägg #1: Postat: 2002-12-05 14:52:00
Tommie Nygren
Vad ska jag säga... det var inte det jag snackade om egentligen, det du tar upp är ju en annan lite intressant fråga. Men det jag pratar om är vad vi egentligen tycker om porraktriser och kvinnlig sexualitet. Och ja, visst är det "onanera till porr" vi gör, men det trodde jag var självklart?
Inlägg #2: Postat: 2002-12-05 16:58:00
Christer H
Signaturen "Lisa" verkar ha problem med logiken. Incestuöst störda fädrer skulle säkert med glädje runka av till dottern/sonens sexuella filmeskapader. Men vi som inte är lagda ditåt undviker nog de alster där avkomman spelar i. Jag fattar inte hur du tänker, Lisa? Sen kan man väl visst titta på porr, utan att bli kåt/onanera, tex i kompisgänget. Vilket jag inte rekommenderar. Porr är till för att bli kåt av, ensam eller med dem du sen har sex med. Mvh CH
Inlägg #3: Postat: 2002-12-05 23:18:00
calwin
Att runka till en porrfilm är att ha sex med sig själv. Incest innebär att man har sex med en familjemedlem.
Inlägg #4: Postat: 2002-12-06 13:12:00
Lisa
Intressanta svar av herrar. Inte undra på att jag inte förstår er debatt. Vi talar inte samma språk. Era handlingar och era ord står väldigt långt ifrån varandra. Samt: vad är sexualitet? Ja, det har ju ni monopol på. Ni lyckas hitta en massa gränser mellan vad som är porr och inte; varför man ser på porr; vad som är rätt och fel sex; vad man får bli kåt på och inte. Men varför kan ni inte bli kåta och ha sex enbart med den kvinna ni har som partner? Varför alla dessa substitut?
Inlägg #5: Postat: 2002-12-06 13:52:00
Christer H
Ojdå..ett så brett generaliserande om män och sex, och så fel... sen när har "vi herrar monopol" på att definiera sex? Och vad vet du om "våra handlingar"? Åtminstone jag lägger inga värderingar på hur eller med vem man har sex. Så länge det är ömsesidigt, undantaget är just barn. Tycker du Lisa, att incest är ok? Mvh CH
Inlägg #6: Postat: 2002-12-06 14:01:00
Christer H
Bevisligen har många, både kvinnor och män svårt att tända på sina partners. Kan porr, leksaker, samtal, gruppsex... name it, få in mer passion i förhållandet, är väl det bara bra? Lisa är du emot aborter också? Föredrar ngn sen porr eller annat framför partnern får de väl överväga sin relation. Mvh CH
Inlägg #7: Postat: 2002-12-06 14:09:00
Christer H
Har aldrig Lisa hört talas om olika preferenser beträffande sex/samlags frekvens och längd? Vissa oftast män har helt enkelt en större sexdrift än partnern. Icke idealiskt förvisso, men vanligt. Därför substitut! min kära Lisa. Mvh CH
Inlägg #8: Postat: 2002-12-08 19:02:00
Lisa
Ojdå, Christer H, du gillade visst inte mina åsikter. Förmodar att du inte förstår vad jag skriver. Tänk lite innan du blir förbannad på mig. Varför skriva "att se på porr" när ni verkligen "onanerar till porr". Vad gör ni när ni lagar bilen? Diskar! Det är väldigt viktigt att uttrycka sig rätt.
Och Christer H, med den utskällning jag har fått av dig, visar det att du har monopol på att definiera vad sexualitet är.
Inlägg #9: Postat: 2002-12-08 22:46:00
Christer H
Lisa, jag har inte "definierat" begreppet sexualitet. Jag är heller inte förbannad på dig, varför skulle jag vara det? Jag känner dig inte... Det jag gjort är att med ett antal argument ifrågasätta dina påståenden. Du väljer att inte ta en vidare debatt, utan ältar vidare en självklar och redan besvarad fråga, synd. Mvh CH
Inlägg #10: Postat: 2003-01-18 20:18:00
lodjuret
att onanera är att ha sex med sig själv, dvs med någon man älskar. alla tjejer jag känner har sett och/eller ser porr, konsumerar porr i någon form. att onanera ibland trots att man har en partner är som att äta fler än en frukt, när man är sugen. och det är ofta tjejer onanerar fast de har en partner, liksom killar gör. det är naturligt och ävenså nyttigt.
Laddar...