|
Inlägg #1: Postat: 2002-12-03 22:05:00
|
|
Andreas |
Helt seriöst och utan ironi: Hur mår du egentligen Oskar? Från att ha skrivit fina artiklar och kommentarer, framstår du oftare och oftare som ett riktigt praktpucko. Faktiskt.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-12-04 15:16:00
|
|
Märta |
visst har väl både anna nicole och ozzy knarkat och på det sättet är de långsamma och lika. skillnaden enligt mig, är att anna nicole uppenbarligen lider av narcissistiskt sydrom. hon sade ju själv att hon aldrig fått någon kärlek innan howard och det är precis i brist på uppmärksamhet i barnaåren som detta utvecklas. anledningen till att anna nicole går med på att göra denna dokusåpa-serie är för att uppfylla sina narcissistiska behov. hon är sjuk. hon behöver hjälp. det är inte roligt.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-12-04 16:37:00
|
|
Oskar S |
Andreas, jag var en elak jävel förut.
Mycket värre än nu.
Nu är jag som mitt projekt på Telia som går under namnet "gulligull".
Jag mår f.ö bättre än på jäkligt länge, har skrivit filmrecensioner, vikt ut mig och helt oväntat vunnit poesiskolan. Kör även en retrospektiv fotoutställning till min pappas ära och har idag blivit intervjuad i ett radioprogram i P1kommer förmodligen låta som en nerknarkad akademikersmurf.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-12-04 16:39:00
|
|
Oskar S |
Jag skriver visserligen högtravande texter men jag är fortfarande en 23-årig snubbe som spelar tv-spel och saknar koll på i stort sett allt som har med parktisk livsföring att göra.
Sätt mig inte på någon piedestal för det gör ont att ramla. Seriöst: i början ville jag behaga alla, men nu försöker jag hitta migsjälv. Så den första artikeln jag skrev gäller än, men hjulen snurrar så mycket snabbar nu än förut... är så jäkla stressad. sen var jag inte elak mot Navid, jag bara ironiserade.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-12-04 16:41:00
|
|
Oskar s |
Håller f.ö med Märta OCH Navid att Anna Nicole är sjuk och behlöver hjälp och förmodligen blir utnyttjad och instruerad i sitt agerande. Men tyvärr har tv3 nu köpt upp skiten och folk kommer att titta... som fan.
|
| |