|
Inlägg #1: Postat: 2002-12-03 17:30:00
|
|
solveig |
Jag har svårt för att kalla det för något annat än att fiska med grovt bete. Snygg bild, därför nappade denna nyfikna nors. Den för med sig en gnutta avund varför killskribenter får skylta toples här när inte vi... Hursomhelst tycks alla agn vara tillåtna bara det blir napp.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-12-03 19:03:00
|
|
Oskar S |
Jag sitter på jobbet nu och smygläser.
De har ingen aning om vad jag sysslar med på min fritid...och tur är väl det.
Synd bara att bilden blev så förbaskat mörk.
Annars är jag väl nöjd. Trodde väl på mer kritik och kontrovers men det kommer väl så småningom.
Ahnberg: Tackar. Känns häftigt att våga, var häftigt att göra också. jag gillar dina skriverier, du är skön.
Solveig: Helt rätt. Kul liknelse.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-12-04 13:31:00
|
|
mikael v |
undrar precis som ahnberg vad som hade hänt om det varit en kvinna som gjort precis som du. antagligen helt andra toner i kommentera-forumet.
egofixat å exhibitionistiskt så det ryker, fast skoj... å en fin trigger på att börja fundera... vad hade hänt om...kvinna... och varför... och vad beror det på... hmmm?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-12-04 16:01:00
|
|
Oskar S |
Jo men jag ÄR ju en egofixerad exhibitionist.
Jag drar fördel av avsaknaden av bröst, så på sätt och vis är jag en förtryckare. Men Kajsa Kallio i bikini och Kee i röd byxdress av läder hade väl också varit toppen? :
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-12-04 19:10:00
|
|
ahnberg |
inte bara exhibitionist! Brinnande poet därtill. Fan ändå inte många som blir så lovordade av birro. Alla andra kan ju egentligen kamma sig. Dom är ju bara avundsjuka.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-12-04 19:30:00
|
|
Oskar S |
Jag känner mig hedrad.
Just nu är jag bara äckligt nöjd med allt och vill krama hela världen. men så har jag ju också druckit segerchampagne med morsan!
Tack Anders!
|
| |