The Anna Nicole Smith Freakshow

Inlägg #1: Postat: 2002-12-03 17:14:00
Peter N
Enligt domstolen i USA då hon fick lite stålar senast är hon så puckad att hon knappt vet om sitt eget namn, inte kan tala sammanhängande och har ett minne som skulle göra en gammal Commodore 64 att likna NASAs huvuddator. Hon är helt enkelt korkad, och det är mycket sannolikt att hon inte kan greppa konsekvenserna av det hon gör i tv. Tragiskt men sant.
Inlägg #2: Postat: 2002-12-03 17:19:00
Johanna
Tror du hon spelade teater när hon satte i sig livsfarliga mängder sprit och tabletter också? En av överdoserna gjorde henne rullstolsbunden i ett antal veckor och gav henne en hjärnskada som hon riskerade att få dras med permanent. När man ser och hör henne nu kan man undra hur mycket hjärnceller hon egentligen bränt. Allvarligt alltså.
Inlägg #3: Postat: 2002-12-03 17:24:00
Kalle G
Jag undrar hur många advokater och friskrivningsklausuler som inspelninsbolaget har till förfogande, så att de inte står där som ansvariga om hon skulle skada sig själv eller barnet allvarligt inför kamerorna?
Inlägg #4: Postat: 2002-12-04 11:11:00
Diplomaten
Nej Johanna jag tror inte hon spelade teater när hon som det låter försökte begå självmord, hon har drogproblem visst. men det är uppenbart tycker jag efter att ha sett några avsnitt att hon växlar mellan bimbo och "normal", tänk på det här när hon så att säga snackar vanligt mellan de olika inslagen, jag vidhåller att detta är inget annat en än bluff...
Inlägg #5: Postat: 2002-12-08 11:03:00
ida
Jag tror att år av alkohol och drogmissbruk och läckande silikoninlägg, har gjort ANS dum.
Laddar...