Inlägg #1: Postat: 2002-11-24 06:12:00
|
Hans |
Nej, det är de inte. Fundera istället på varför du umgås med den typen av människor.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-11-24 08:36:00
|
Andreas B |
Nej, däremot tycker jag att det finns ett självförhärligande drag i Ehrenbergs och Lintons artiklar. Det verkar för mig handla om rituell självspäkning och självbekännande, ungefär som i maoismen.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-11-24 12:25:00
|
d |
Ja! Maoism är en bra jämförelse. Där skulle människor hålla tal ofentligt där de kritiserade sig själva och gjorde avbön för sina kapitalistiska synder. Det som inte gjorde detta blev misstänkliggjorda, torterade och avrättade.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-11-24 12:29:00
|
d |
Malice: Din manssyn är minst utsagt förfärlig. Rassistisk mot män skulle man kunna säga. Det är intressant att kvinnor med din manssyn börjar komma upp ur det fördolda här på sourze. Kanske för att ni blivit provocerade av vårt ifrågasättande av feminismen?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-11-24 12:31:00
|
d |
Det bevisar egentligen bara det som jag och många andra anti-feminister här på sourze har sagt länge. Att det verkligen finns en falang i feminismen som bara är intresserade av kvinnornas situation och vill hämnas på alla män. Det är ju trevligt att ni kommer upp till ytan så att det går att konfrontera er.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-11-27 12:23:00
|
"Slaven" |
Malice har helt rätt! Jag är ett ynkligt litet kräk till man och behöver massor med diciplin genast! *Slickar Malice stilettklackar*
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-12-07 22:43:00
|
Anders |
Vafan? Är det bara jag som missade alla de här leden mellan verkligheten och det som ni diskuterar? Och Malice, det verkar som om du kan lägga till att män iaf anti-feministerna inte förstår ironi.
|
|