|
Inlägg #1: Postat: 2002-11-23 00:34:00
|
|
d |
Jag är uppriktigt sagt glad åt att du hade det förjävligt. Jag hoppas att det också påverkat resten av ditt liv på ett negativt sätt. Du kanske inte fick det där jobbet du ville ha? Eller att din känslomässiga efterblivenhet gjorde att du aldrig hittade någon bra livspartner? Jag skrattar åt dig och ditt patetiska liv din dumma kvinnojävel! Hoppas du blir våldtagen också! d: lever upp till rollen som manssvi
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-11-23 13:29:00
|
|
Andreas B |
Till Babenerd: Jag har inga invändningar! Jag vet av egen erfarenhet att det finns kvinnor med dålig erfarenhet av män som faktiskt är ute efter att ge tillbaks. Skulle dock önska att vi kom förbi DET spelet.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-11-23 18:25:00
|
|
d |
Varför det? det är ju kul med mobbing vet vi ju. Jag tycker bara att vi män borde ta efter detta i högre grad så att det blir ännu roligare sarkastisk.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-11-23 21:42:00
|
|
O |
Babenerd: Tänk om du skulle byta ut killar mot t ex invandrare.. förstår du att det blir märkligt då? Du tycker alltså att det är rätt att dra en slutsats om en hel massa människor pga av dina upplevelser i din skolklass?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-11-24 01:51:00
|
|
babenerd |
To everyhopa: Självklart ska ingen dömas på förhand, men jag förbehåller mig rätten att ge lika gott tillbaka åt de män som fortfarande inte lämnat högstadiet bakom sig. Ni som kommenterat verkar lida av milda koncentrationssvårigheter eftersom ni inte orkade läsa min sista rad.
Puss på alla män som vet vad det betyder att växa upp OCH SLUTA TRACKA ANDRA som inte har gjort dom nånting, det må sen vara bögar, kvinnor, svarta, kristdemokrater eller vad som helst.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-11-24 09:08:00
|
|
Andreas B |
Puss på dig, babenerd!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-11-25 11:33:00
|
|
Jörgen G |
Jag känner mig påhoppad och trängd. Jag vill inte ha pussar av okända kvinnor. Vart vänder man sig för att anmäla någon för sexuella trakasserier? Och kom inte och försvara dig med att du inte menade något illa, jag känner mig liten och försvarslös. Bara för att jag går med min fasta vältränade rumpa nerstoppad i ett par takta jeans, betyder inte att jag vill ha närmanden och sexuella anspelningar från alla som inte kan tygla sina lustar!
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-11-26 20:17:00
|
|
killen |
Bravo Jörgen! De måste sluta se oss som sexobjekt!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-11-27 13:08:00
|
|
klas |
Bra inlägg babenerd, d verkar ha en skruv lös eller lässvårigheter, förstår inte vad han talar om eller vad han svarar på. Däremot har jag personligen aldrig träffat en kvinna som föredrar snällhet framför kaxighet under själva partnerhittarstadiet åtminstone.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-12-08 17:11:00
|
|
dita |
klas, har har du en! Min kille är det minst macho och kaxiga som finns, han är snällheten personifierad... kaxiga machograbbar har aldrig varit något för mej, så ni ser, det går inte att prata om människor som en grupp, det funkar inte att säga att alla kvinnor vill ha kaxiga grabbar, att alla killar tafsat.
|
| |