Inlägg #1: Postat: 2002-11-13 15:38:00
|
Anna Li |
Det har jag inte sagt ett ord om. Däremot tycker jag att det är bottendåligt av folk som tjänar mycket pengar att försöka få samhället att stå för sina privata kalas.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-11-13 15:38:00
|
Anna Li |
Om du så gärna vill vara med och finansiera ministrarnas kalas så tycker jag att du kan starta en fond för det. Mina skattepengar ska de ge tusan i!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-11-13 16:57:00
|
Krieg |
Idioten Bertram betalar säkert inte någon skatt.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-11-14 10:50:00
|
Lasse Thn |
Jo det är för jävligt Bertram...och allra värst är det när de slöa undersköterskorna och kommunals medlemmar vill tjäna pengar och kräver att de ska ha en lön som är "dräglig"...förstår dom inte att det sätter hela samhällsekonomin i fara?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-11-14 15:33:00
|
Bertram |
Äsch! Jag är bara så less på den missundsamhet och avundsjuka som pröglat debatten om JanO. Naturligtvis skall man inte låta skattebetalarna pröjsa sina kräftskivor. Idiot blev jag för det. Fast skatt betalar jag. Undersköterskors lön kom in i denna tråd också. Öhhh... ja vad skall man säga om det? Det är väl bra om de har det gott ställt antar jag. Fast det torde gälla alla människor.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-11-15 12:24:00
|
LAsse Thn |
Jaså...var inte din ursprungliga kommentar på allvar?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-11-15 17:18:00
|
Anna Li |
Jag tillhör väl den minoritet som tycker att det är helt okej att statsråd har en hög lön och att de borde ha en högre. Men att låta skattebetalarna stå för kräftskivan då tycker jag säger en hel del ofördelaktigt om den personen. Jag är bara irriterad när pressen går på om lön och pension, men kräftskivan ensam gör att han borde avgå tycker jag.
|
|