"Min tröja passar dig inte gubbfan"

Inlägg #1: Postat: 2002-11-12 15:24:00
Kenny
Vad du grundar denna kommentar på vet jag inte, du skulle gärna få berätta det för mig. syftet med texten är att ge en möjlighet för människor att identifiera sig. Jag skriver inte om stora världsliga problem, det finns det redan gott om folk som gör. Istället väljer jag att skriva korta texter om sådant vi upplever i vår vardag. Är det kanske det du syftar på? Förklara gärna.
Inlägg #2: Postat: 2002-11-12 22:00:00
Kalle
...bara fjortisar och tydligen gubbar som handlar på JC. JC är förresten en otroligt överskattad butik, halvfula och tråkiga kläder till omotiverat höga priser.
Inlägg #3: Postat: 2002-11-12 23:32:00
Kenny
Kan jag hålla med om, nu var JC bara ett exempel dock...inget att hänga upp sig på om man frågar mig
Inlägg #4: Postat: 2002-11-13 20:40:00
Maria!
Braaa text!
Kram ;
Inlägg #5: Postat: 2002-11-25 16:07:00
Erik
Jag gillade texten, mycket kul!

Om du vill skaffa kläder som absolut ingen annan har, om du verkilgen vill vara riktigt säker, föreslår jag att du besöker butiken JUS eller Whyred. Dessa butiker har ett väldigt begränsat sortiment och har ofta bara två eller tre exemplar av de kläder de har, i alla fall JUS.

Solo har oxå en del såna kläder, Punk Royal exempelvis, men de kläderna är lite speciella... :
Laddar...