Svar till alla som tyckte nåt

Inlägg #1: Postat: 2002-11-07 18:57:00
Erik
Du är ganska självgod va? :
Inlägg #2: Postat: 2002-11-08 15:14:00
Daniel
Självgod??
Mmmm det kan jag nog vara ibland....
Men mest irriterad på att folk inte ser skillnad på vad som är åsikter och inte
Inlägg #3: Postat: 2002-11-08 20:31:00
juan
du rättfärdigar med din text isreals ockupationspolitik och menar att de måste kunna hämnas sina döda.. men du verkar inte se huvudorsaken med konflikten.. eller så låtsats du att du inte fattar... israels ockupationen.. förtrycket.. förnedringen.. dödandet från israels sida.. det verkar inte bekymra dig.. det enda du fördömer är självmordsbombare..om israel vill skydda sina medborgare då borde de lämna de ockuperade områdena.. den reaktionen vi ser är svar på år av förtryck och frustratio
Inlägg #4: Postat: 2002-11-10 06:59:00
Daniel Crüsell
jag e faktiskt medlem i RKU som är ett av dom få partier som faktiskt tar avstånd mot Israels politik.
Jag e fruktansvärt emot politiken som förs där nere och mot allt som har med urskillingslöst dödande att göra.

Som jag skrivit snart hundra gånger, texten är till för att provocera och få folk att tänka till lite...
Inlägg #5: Postat: 2002-11-10 06:59:00
Daniel Crüsell
jag e faktiskt medlem i RKU som är ett av dom få partier som faktiskt tar avstånd mot Israels politik.
Jag e fruktansvärt emot politiken som förs där nere och mot allt som har med urskillingslöst dödande att göra.

Som jag skrivit snart hundra gånger, texten är till för att provocera och få folk att tänka till lite...
Inlägg #6: Postat: 2002-11-12 08:16:00
Danneman
Stå för dina åsikter, din fege fan!

Make till antiintellektuell rasistisk retorik har jag inte hört sen G.W. Bush höll ett av sina tal där han anklagade alla som inte hatade araber för att vara terrorister.

I ditt fall gör du ett makalöst virrigt försök att utmåla alla som inte vill se araber döda som rasister.
Laddar...