Modeindustrin - pedofilindustrin

Inlägg #1: Postat: 2002-11-05 09:11:00
sten
Barn säljs till sexturister från väst däribland Sverige.En hel del svenska medborgare tycks ladda hem barnbilder med övergrepp och sadism. Tycker du det är lyxproblem fegis?
Inlägg #2: Postat: 2002-11-05 09:27:00
Anonym Fegis
Inte för att jag riktigt förstår din koppling till klädmodet men ifall någon kollar på barnporr så är det en sak, och att ha sex med barn en helt annan. Bevittnar du ett mord som någon annan begår är det ju inte du som ska dömmas för mordet.
Inlägg #3: Postat: 2002-11-05 10:35:00
sten
Jag antar att tillfället kan ge brottet även för pedofiler. Vad händer om de stöter på småflickor som ser ut som lyxhoror?
Inlägg #4: Postat: 2002-11-05 11:43:00
anna
Vadå lyxproblem? Nej, vi har inte samma problem här som barnen har i U-länderna, men nog är det lika hemskt!! Och förresten Fegis, skulle ingen kolla på barnporren skulle den inte göras.
Inlägg #5: Postat: 2002-11-05 12:45:00
sten
Jag vet inte säkert om klkädjedjornas lanseringar av småflickor som lolitor föder pedofilbrott men jag skulle inte ta risken. Det borde heller inte Kapp-Ahl et concortes göra heller
Inlägg #6: Postat: 2002-11-05 13:33:00
Anonym Fegis
Nästan alla sexuella övergrepp mot barn sker inom familjen. Jag är mycket tveksam till att klädmodet hade kunnat förhindra ett enda fall bara det såg annorlunda ut.
Inlägg #7: Postat: 2002-11-05 13:38:00
Anonym Fegis
Anna, menar du att attraheras av barn är lika hemskt som att barn svälter och lever på sopor? Jag tror hellre jag väljer detta problem isåfall, och det gör nog barnen i U-länderna också om dom fick välja. Ingen skadas av fantaiser, det är ens handlingar som räknas. En pedofil som inte förgriper sig på barn är inget problem.
Laddar...