Allt är inte Lundgrens fel

Den här tråden diskuterar artikeln Allt är inte Lundgrens fel.
Inlägg #1: Postat: 2002-11-03 14:34:00
Krieg
Hur kan man vara konservativ-liberal och fritänkare samtidigt?? KAOS är granne med GUD?
Inlägg #2: Postat: 2002-11-04 00:01:00
Stefan
Utan att överdriva, men Bosse är banne mig den mest okarismatiska partiledaren i sverige idag. Till och med "Det här är Lennart" känns mer levande i jämförelse. Bollen behöver en stylist och en charmkurs, basta!
Inlägg #3: Postat: 2002-11-04 10:45:00
Bertram
Jo, jag tror faktiskt att allt är Lundgrens fel. Inte pga vad han säger en moderatledare förväntas tala om skatter utan pga hur han säger det. Han är så ospännande att lyssna och se på att han avskräcker folk. Att han är kunnig osv. spelar ingen roll. Tror jag i alla fall.
Inlägg #4: Postat: 2002-11-04 11:12:00
Kent Davidsson
Ibland är saker så uppenbara att de är svåra att hantera. Jag begriper iallafall inte hur någon kan undgå att konstatera att Fp tog väljare fr. M och att det startade i samma ögonblick som språktestförslaget lanserades. Detta startade i sin tur en positiv mediakarusell för Fp. Den hade varit svårstoppad för varje tänkbar M-ledare.
Inlägg #5: Postat: 2002-11-06 09:14:00
klas
Anledningen till att jag bytte till fpi riksdagsvalet var två. Dels Bo Lundgren, han framstår som en människa som inte tänkt en egen tanke i hela sitt liv och dels passiv opposition. Mina valda representanter sa knappt ett knyst, bedrev knappt nån granskning och kritik under de fyra år de satt i oposition. Alltså måste jag uttrycka missnöje.
Inlägg #6: Postat: 2002-11-07 16:56:00
kalle ku
Sveriges al gore..
Laddar...