|
Inlägg #1: Postat: 2002-11-01 13:45:00
|
|
Frederik |
I doubt whether youd help Sourze by letting commentators pay. Youd forfeit the possibility of becoming an open platform for people to voice their opinions to everyone who wants to liste, then.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-11-01 13:48:00
|
|
Frederik |
I know that some people misuse comments to participate in debates with their own mini-texts I plead guilty, but its from those ranks that you get potential new writers. According to me the price of 300SEK plus -10 Euro for the money transfer in my case per month still is the biggest barrier for more people to join in.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-11-01 14:19:00
|
|
sten |
Man behöver inte alltid gulla med varann. Tycker det viktigaste är att priset är oförändrat för trogna prenumeranter. Betala för kommentarer tror jag inte på, sen borde man avpassa priserna för enstaka artiklar samt slopa gratiskorten. De 60000 tror jag inte blir nån säljande morot
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-11-02 01:03:00
|
|
Marcus P |
Om man ser de 60 000 från Sourzes synvinkel, är det ju pengar de inte behöver betala ut förrän i november nästa år istället för att de pytsas ut lite då och då. Det är alltså lite av ett "lån" från vinnarna. Vad beträffar kommentarerna, har många skribenter startat sin "karriär" i kommentarfälten. Jag, till exempel.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-11-02 08:31:00
|
|
sten |
Tror inte någon under ett år satsar på att bli årets skribent, skulle föredra priser och uppmuntran till flera men 60 pix-priset kanske kan ge en massa mediareklam..
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-11-02 12:01:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Haller med Frederik here. Ett vitalt kommentarfalt har positiva effekter bade for de som skriver o for potantiella skribenter som skjutsas in i debatten. Tror oxo som Priftis att det e CashFlow tank som ligger bakom 60 papp priset samtr att de som vunnit som kankse vill dra sig ur ska satsa pa att fortsatta o vinna the big bux. 150 for trogna kunder har jag foreslagit lange for dem da det handlar om att lasa in kunder pa lang tid.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-11-02 12:01:00
|
|
Abbou |
Du ser inte DN fokusera pa 3 veckors prem for det e korkat. Da folk maste betala hela tiden o battre ta dem pa en small o sen ha stashen inne.
|
| |