Inlägg #21: Postat: 2002-11-04 20:35:00
|
Yngve |
Jag hade velat se dig på en erotisk film på TV. Det vore nåt.
|
|
Inlägg #22: Postat: 2002-11-05 10:48:00
|
ems |
Ja tack! Varför inte? Jag håller med, men jag tycker inte att vi ska sända hårdporr som upprör. men erotik är fint.
|
|
Inlägg #23: Postat: 2002-11-05 18:41:00
|
Roberth |
Stå på dej!
Jag tycker det var en utomordentlig artikel av dig. Jag håller med om att det behövs mer erotik i TV och bra för att stimulera till fler barn.
Tråkigt att inte ditt parti uppskattar det men är desto gladare att du fick så mycket röster i kommunalvalet.
Du är så sexig och vacker fast bara man ser dej blir man erotisk och samtidigt speciellt när du har intelligenta värderingar.
Roberth
|
|
Inlägg #24: Postat: 2002-11-06 10:03:00
|
Anders E |
Otroligt att våra "politiker" sysslar med såna här nonsensfrågor istället för att sköta sina uppdrag...
Att barnafödandet skulle gå upp om det sändes porr på TV är ju helt befängt. Människors syn på samhällsutvecklingen som helhet är det som får folk att bestämma sig om de skall skaffa barn, inte huruvida folk knullar på TV eller ej.
De moraliska aspekterna orkar jag inte ens gå in på.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2002-11-07 10:24:00
|
gustav almestad |
ja eller så kommer folk att onanera mer. vad man än tycker om porr - förlåt: erotik - borde det vara ganska uppenbart att det är ett fånigt förslag.
|
|
Inlägg #26: Postat: 2002-11-07 18:31:00
|
Vincent |
Hon har löst det, frågan om befolkningstilväxten asså.
Nu kan det äntligen sägas rakt ut: frågor som man alls, ekonomiskt & socialt har "råd" ha flera, med allt som tillhört såsom daghem, kaririär etc är förstås bara blaj.
Naturligtvis beror allt på att det är "kallt" mellan lakanen. Å naturligtvis vill alla, egentligen, se porrfilmer - helst med gangbangs och våldtäckter. Det är ju för den stora frågan allt sker - Äntligen!
|
|
Inlägg #27: Postat: 2002-11-08 09:18:00
|
ullis |
Det är ju sjukt hur någon kan ens föreslå att man ska visa porr hela helgerna, jag har själv två barn och vill absolut inte att de ser massa nakna människor när de slår på tvn på lördagmorgnarna, det är väl nog illa som det är idag med porrtidningar i kioskerna som de kan komma åt och bläddra i, jag tycker man borde försöka minska mängden porr istället och istället visa mer naturliga program, typ Naturfilmer och liknade
|
|
Inlägg #28: Postat: 2002-11-08 14:04:00
|
E.G. |
Vet inte om det hjälper barnafödandet, men jag och min flickvän skulle upskatta det
|
|
Inlägg #29: Postat: 2002-11-08 14:15:00
|
oboy |
Ja, hej, tjena.
Var det inte du som i samma veva tog tillbaka allt du sagt när det blev hett om öronen? Nu har du ändrat dig igen eller? Hur är det med ryggraden?
|
|