På unga tjejers egna villkor

Inlägg #1: Postat: 2002-10-30 13:53:00
Jon B
Inte "någon" utan "dom man finner oattraktiva". Dom som är fula eller gamla. Usch för oss...
Inlägg #2: Postat: 2002-10-31 00:20:00
Lena V
För det första, vad har den sexuella läggningen med saken att göra? För det andra, inbillar du dig att minderåriga tjejer denna artikel handlar om minderåriga tjejer, om du inte förstått det skulle tycka det var helt ok att vara runkobjekt för en medelålders man som kunde vara deras morfar? För det trejde, tror du det är deras syfte när dom lägger ut avklädda bilder av sig själv på nätet?
Inlägg #3: Postat: 2002-10-31 13:59:00
Jon B
Är det OK om fula Pelle i parallellklassen, han som är skelögd och har dålig andedräkt, blir kåt?
Inlägg #4: Postat: 2002-11-01 17:15:00
Lena V
Vad är det du inte förstår i mitt resonemang, Jon B? Jag säger att minderåriga som lägger ut bilder av sig själva får räkna med att dom bilderna är allmänt gods när dom hamnar på nätet och kan ses av alla. Du tycker att Pelle är ful, det är ju din subjektiva åsikt. Petra kanske gillar Pelle, stenhårt, men hon kan själv inte bestämma vilka andra som ska se bilderna. Så, vad är det du inte förstår?
Inlägg #5: Postat: 2002-11-06 17:50:00
Jon B
Jag förstår inte vad det är du tycker är äckligt.
Inlägg #6: Postat: 2002-11-06 18:48:00
Lena V
Men snälla. Detta handlar inte om mig! Har du inte läst artikeln? Det handlar om minderåriga tjejer där dom jag har kontakt med, i samlad tropp svarar: Fy fan vad äckligt, på frågan jag ställde.
Laddar...